گروه تئاتری گاراژ با مشارکت گروه مطالعات آموزشی انجمن مطالعات فرهنگی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران، ورکشاپ/دمونستریشن مردم‌شناسی برگزار می‌کند

 

پایگاه خبری تاتر: گاراژتیاتر یک کمپانی مستقل تئاتر است که در حوزه تئاتر آزمایشگاهی فعالیت می‌کند. این کمپانی در سال ۱۳۹۵ به‌خاطر توسعه تکنیک‌های بازیگری و اجرا و همچنین فعالیت‌های پژوهشی و اجرایی، به‌عنوان برترین گروه تئاتر ایران انتخاب شد. همچنین این کمپانی نامزد دریافت جایزه بین‌المللی الن استوارت، که یکی از جوایز معتبر حوزه تئاتر و نمایش است، می‌باشد.

گروه تئاتر گاراژ در حال اجرای یک ورک‌شاپ/ دمونستریشن اجتماعی در حوزه مردم‌شناسی فرهنگ است. این برنامه که در حوزه انسان‌شناسی فرهنگ قرار می‌گیرد، با مشارکت گروه مطالعات آموزشی انجمن مطالعات فرهنگی دانشکده علوم اجتماعی دانشگاه تهران برگزار می‌شود و مستندات حاصل از این پروژه در ژورنال‌های علمی و دانشگاهی داخل و خارج از ایران منتشر خواهد شد.
 
گاراژتیاتر در سال آینده میزبان اوجینیو باربا از کارگردانان شناخته شده صد سال اخیر تئاتر جهان است. ایشان قرار است به عنوان میهمان گاراژتیاتر، در یک روز اجراها و مستنداتی از شیوه پژوهشی این گروه را مشاهده کنند و ورک‌شاپی در حوزه مردم‌شناسی فرهنگ برگزار کنند. مستندات ورک‌شاپ/ دمونستریشن اجتماعی این دوره به صورت مستندی در آن روز پخش خواهد شد.
 
گاراژتیاتر علاقه‌مند به مشارکت با دیگر نهادهای فعال اجتماعی در این پروژه فرهنگی است. در این مشارکت، گاراژ ‌تیاتر چند روز ورک‌دمونستریشن خود را که شامل امکان مشاهده تمرین آن روز گاراژست، به همراه چند اجرای خود، در مکانی با حضور نهاد مربوط و مخاطبان نهاد مربوط انجام می‌دهد. گاراژ علاوه بر ثبت ویدیویی این اتفاق از خرد جمعی افراد شرکت کننده(مشاهده‌گران) استفاده می‌کند.
 
امور بین‌الملل مرکز هنرهای نمایشی کل کشور در جریان این فعالیت‌ گاراژ قرار دارند. در صورت علاقه‌مندی، مستندات ویدیویی پس از تدوین در گاراژ در اختیار موسسه‌های مشارکت‌کننده قرار داده می‌شود و اخبار آن در صورت تمایل آن موسسه/ نهاد توسط تیم گاراژ در رسانه‌های معتبر کشور منتشر می‌شود.
 
تیم پژوهش اجرایی گاراژتیاتر علاقه‌مند به همکاری با موسسه‌های فعال در حوزه اجتماعی/ فرهنگی/ پژوهشی می‌باشد. در صورت تمایل به شرکت در این ورک‌شاپ/ دمونستریشن اجتماعی گاراژ، اطلاعات خود را از طریق فرم مشارکت ارسال کنید.

ثبت دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
7 + 13 =
اخبار مشابه
تجربه از رودخانه تا کاروانسرا
گروه گاراژ با «باک» در Try Out تئاتر فجر
اختتامیه ورکشاپ بین المللی کمدیا دلآرته برگزار می شود
به تماشای «شیرسنگی» جوزانی بروید
حضور «یک کیلو بال مگس» در جشنواره مردم‌شناسی صربستان
نمایش «باشگاه حیوانات» در جشنواره مستندهای مردم‌شناسی اتریش
«پاپلی» به جشنواره مردم شناسی مسکو می‌رود
ورکشاپ‌های جشنواره هایفست مشخص شد/ راه حضور ایرانیان
ورکشاپ‌ های تئاتری در هایفست ارمنستان
«دختر کوچ» بهترین فیلم کوتاه جشنواره مردم‌شناسی اوکو اوکراین
برچسب ها