پوستر نمایش «مرگ و دوشیزه» به کارگردانی سینا راستگو رونمایی شد.

چارسو پرس: پوستر نمایش «مرگ و دوشیزه» به کارگردانی سینا راستگو که از ۲۷ بهمن در تماشاخانه پالیز روی صحنه می‌رود، رونمایی شد. طراحی پوستر این نمایش بر عهده هادی جلدی است.


این نمایش براساس نمایشنامه «مرگ و دختر جوان» اثر آریل دورفمان و ترجمه حشمت الله کامرانی توسط سینا راستگو بازنویسی شده است. راستگو سال گذشته تئاتر «دشمن مردم» را روی صحنه برده بود.


کمپانی تئاتر امید ایران و موسسه پادمآرت تهیه این نمایش را بر عهده دارند. زهرا بهروزمنش، محمد حبیبی، رضا داوودوندی، محمد مسگری، منصور نصیری بازیگران«مرگ و دوشیزه» هستند.


در خلاصه این نمایش آمده است: نمایش، داستانی ست میان سرگذشت سه نفر، سرگذشتی تلخ که روایت قبل و بعد از انقلاب شیلی را در بطن زندگی آدم هایی روایت می کند که گاه گم شده میان زمان تنها می ماند. نمایشی از تنهایی، خودخواهی و عشق گمشده میان آدم ها، جنایاتی که زمان فقط می تواند آن را مخفی کند و هرگز التیام نمی یابد.


دیگر عوامل این نمایش عبارتند از طراح صحنه: سید محمد موسوی، طراح لباس: بهار خلیلی فرد، طراح گریم: لعیا خرامان، طراح صدا و موسیقی: امیر دوستی، طراح پوستر و گرافیک: هادی جلدی، عکاس: ساینا قادری، گروه کارگردانی: مهدی شهریاری، سمیرا احمدی، دستیار لباس: سارا مژده، مجریان گریم: عطا عارفی، شکیبا احدی زاده.