نگار عابدی به گروه بازیگران نمایش «هیپوفیز» کار جدید کوروش نریمانی پیوست

پایگاه خبری تئاتر: پیش از این قرار بود رویا میرعلمی در این نمایش به ایفای نقش بپردازد اما از آنجا که این بازیگر در اجرای نمایش «در شوره زار» به دلیل سقوط از ارتفاع دچار شکستگی و آسیب‌دیدگی پا شد‌، نتوانست گروه بازیگران نمایش «هیپوفیز»را همراهی کند، به همین دلیل این گروه به پیشنهاد خود رویا میرعلمی‌، نگار عابدی را برای بازی در این نمایش دعوت کردند.

کوروش نریمانی که این روزها مشغول تمرین نمایش «هیپوفیز» است با ابراز رضایت از تمرین‌های این نمایش گفت: بعد از ماجرایی که برای رویا میرعلمی پیش آمد بسیار متاسف شدیم، اما از همان ابتدا به پیشنهاد خود او با نگار عابدی وارد گفت‌وگو شدیم و خوشبختانه هیچ خللی به تمرین نمایشمان وارد نشد و در حال حاضر تمرین‌مان به خوبی پیش می‌رود.

نمایش «هیپوفیز» با بازی نگار عابدی‌، هوتن شکیبا و بهرام افشاری بعد از جشنواره تئاتر فجر (بعد از 12 بهمن ماه) در تماشاخانه ایرانشهر به صحنه خواهد رفت.

کوروش نریمانی متن این نمایش را براساس نمایشنامه «دختر یانکی» یکی از آثار مشهور نیل سایمون نمایشنامه‌نویس آمریکایی بازنویسی کرده است.

او درباره این بازنویسی توضیح داد: نمایشنامه «هیپوفیز» نیز همچون دیگر آثار گروه ما بازنویسی شده است تا با ذائقه و فرهنگ تماشاگر ایرانی هماهنگ شود.

نریمانی با اجرای نمایش‌هایی همچون «شب‌های آوینیون»،‌ »والس مرده شوران»،«دن کامیلو»،«شوایک»،«هتل پلازا»،«جن‌گیر» و ... یکی از هنرمندان موفق در حیطه اجرای نمایش‌های کمدی است.