نمایش «اینجا کجاست» نوشته نغمه ثمینی و به کارگردانی شیوا مسعودی که در بخش مرور و مسابقه بین‌المللی سی و دومین جشنواره تئاتر فجر حضور داشت انصراف خود را اعلام کرد.

پایگاه خبری تئاتر:  شیوا مسعودی کارگردان تئاتر گفت: گروه ما هیچ مشکلی را با دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر نداشته و ندارد و اصلی‌ترین دلیل انصراف ما دکور حجیم و هزینه‌بر این نمایش است.

وی ادامه داد: دبیر اجرایی جشنواره تلاش بسیاری کرد تا ما بتوانیم در جشنواره حضور پیدا کنیم اما حتی با کسب سقف کمک‌ هزینه‌ها نیز نمی‌توانستیم دکور این نمایش را آماده کنیم.

کارگردان نمایش «اینجا کجاست» با اشاره به عدم دریافت بخشی از کمک هزینه اجرای عمومی این اثر اظهار داشت: ما نه تنها بخشی از کمک هزینه اجرای عمومی‌مان را هنوز دریافت نکردیم بلکه شبکه خانگی نیز فیلم این نمایش را از ما خریداری کرد اما هنوز پولی را به ما پرداخت نکرده است.

مسعودی مشکل دیگری که سد راه این نمایش بود را مسئله کاری ریما رامین‌فر بازیگر این نمایش و حضورش در سریال «پایتخت 3» خواند و گفت: هماهنگ کردن خانم رامین‌فر با اجرای این نمایش یکی از مشکلات و سختی‌های کار بود که در نهایت ترجیح دادیم تا در جشنواره حضور نداشته باشد.

 نمایش «اینجا کجاست» به کارگردانی شیوا مسعودی و با بازی ریما رامین‌فر خرداد و تیر ماه در تالار سایه مجموعه تئاتر شهر اجرای عمومی شده است.