رامین پرچمی نمایشنامه‌خوانی متن «بی‌مرگی» نوشته علیرضا قاسمی را با همراهی جمعی از هنرجویان کلاس‌های بازیگری موسسه متعلق به مسعود کیمیایی سرپرستی و کارگردانی می‌کند.

 چارسو پرس: جمعی از هنرجویان ترم اول بازیگری کارگاه آزاد فیلم «موسسه آموزشی متعلق به مسعود کیمیایی» نمایش «بی‌مرگی» نوشته علیرضا قاسمی را تحت سرپرستی و کارگردانی رامین پرچمی در پردیس تئاتر شهرزاد به شیوه نمایشنامه‌خوانی روی صحنه می‌برند.

نگارش این نمایشنامه حدود دو سال به طول انجامیده و تاکنون سه‌بار بازنویسی و اصلاح شده است. این بازنویسی با اختصار متن و کاهش تعداد شخصیت‌های قصه از ۱۴ نفر به ۸ کاراکتر همراه بوده است.

در نمایشنامه «بی‌مرگی» رخدادها در فضایی سورئال و رویا گونه رخ می‌دهند؛ این نمایش روایتگر حضور ۷ ثانیه‌ای شخصیت اصلی قصه در حالتی میان مرگ و زندگی است که طی آن با شخصیت‌هایی زاییده تخیل و توهمات در ثانیه‌های معلق میان زندگی و مردگی، درگیر چالش می‌شود.

رامین پرچمی هدف از این اجرا را در وهله اول، تشویق و ایجاد انگیزه در هنرجویانی می‌داند که بخشی از دوره آموزشی ترم اول بازیگری در کارگاه آزاد فیلم را زیر نظر وی گذرانده‌اند و این اجرا برایشان تجربه بسیار مناسب و متناسبی جهت آشنایی هرچه بیشتر و بهتر با فضای هنرهای نمایشی است.  

کیمیا خلعتبری، مربم جمالی پور، فروزان هاشمی نژاد، نرگس احمدی، نازلی پیربازاری، مصطفی غزنوی، مهرداد محسنی و مهران مرادی، خوانشگر نقش‌های این نمایش هستند.

سایر عوامل این نمایش عبارتند از: آهنگساز و سرپرست اجرای زنده موسیقی: ژوبین عسکریه، مشاور رسانه‌ای: رکسانا قهقرایی، عکاس: مسعود ساکی.

نمایشنامه‌خوانی «بی‌مرگی» ساعت ۱۹ روز جمعه-۲۵ اسفند- در پردیس تئاتر شهرزاد روی صحنه خواهد رفت.

فروش بلیت‌های این اجرا به‌صورت حضوری و در روز اجرا در محل گیشه پردیس تئاتر شهرزاد به نشانی خیابان نوفل لوشاتو، بعد از سفارت فرانسه،  پلاک۷۴ انجام می‌شود.