نمایش "هدیه اسرارآمیز" به کارگردانی میثم یوسفی از روز 26 فروردین بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود

 

پایگاه خبری تئاتر: نمایش «هدیه اسرارآمیز» به کارگردانی میثم یوسفی از روز 26 فروردین بر روی صحنه مرکز تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌رود. این نمایش عروسکی به نویسندگی آتسا شاملو تا پایان فصل بهار در سالن بوستان این مرکز باسابقه برای مخاطبان کودک، اجرا می‌شود. بهروز غریب‌پور کارگردان و استاد نمایش عروسکی روز یک‌شنبه 26 فروردین ساعت 18:30 به تماشای اولین اجرای این نمایش شاد و موسیقایی می‌نشیند.

«در شب عروسی شاهزاده، جارچیان در شهر جار می‌زنند که هر فردی بتواند در شب یلدا گل پامچال بهاری برای شاهزاده بیاورد یک سبد طلا جایزه می‌گیرد....»

بر همین اساس، معصومه آرواز دستیار کارگردان، مریم آشوری، علی باروتی، عاطفه بحرالعلوم طباطبایی، مریم تهرانی، هدیه حاج‌طاهری و هانی حسینی بازی‌دهندگان عروسک نمایش «هدیه اسرارآمیز» هستند.

آهنگ‌سازی این اثر را رامین کهن، طراحی صحنه را سینا ییلاق‌بیگی، طراحی و ساخت عروسک را علی پاکدست و مریم اقبالی انجام داده‌اند. محمدرضا شاملوفرد طراحی نور، مهرداد باقری ساخت دکور و علی پاکدست و مریم اقبالی طراحی و ساخت عروسک را به عهده داشته‌اند.

احسان نقابت عکاس، علی رضایی مدیر صحنه، مهرنوش صادقیان، مریم رحمانی، هدی بخشوده، مینا پناه‌نجات و مه‌گل صابری دستیاران ساخت عروسک، علیرضا میرانجم، صبا موسوی، لیلا طاهری و یاسمن حریری دستیاران صحنه و قلی‌زاده دوزنده لباس، این نمایش عروسکی هستند.

«هدیه اسرارآمیز» بر اساس رمان «دوازده ماه سال نو» اثر «ساموئل مارشاک» از جدیدترین تولیدات اداره کل سینمایی و تئاتر کانون است که همه روزه به جز شنبه‌ها، صبح‌ها ویژه مهدهای کودک‌ و مدارس و بعداز ظهرها در ساعت 18:30 برای عموم علاقه‌مندان در مرکز تئاتر کانون واقع در پارک لاله تهران اجرا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ذخیره بلیت و دریافت اطلاعات بیش‌تر با شماره‌های 09194346356 - 09106296751 – 09390966166 - 88980721 و 88966119 داخلی 28 تماس بگیرند.




 

آغاز فعالیت مرکز تئاتر مولوی با اجرای 2 نمایش

اجرای نمایش «چشم‌اندازی از پل» در پردیس تئاتر شهرزاد

«سانتی‌متر» درخانه هنرمندان روی صحنه می‌رود

«سرآشپز» برای سومین‌بار اجرا می‌شود

دغدغه‌ی محیط زیستی یک گروه تئاتری

سفر تئاتری «ماهی سیاه کوچولو» به بروکلین

پخش تله‌تئاترهای شبکه چهار ادامه دارد

«پزشک نازنین» به فرهنگسرای نیاوران می‎آید

سالن‌هاي خصوصي و نمايش‌ها درجه‌بندي كيفي مي‌شود

اعتراض یک کارگردان تئاتر به وضعیت تماشاخانه‌ها/ تالار وحدت رسما گیشه محور شده است

بهروز غریب‌پور: «اپرای عشق» مهر و آبان ۹۷ اجرا می‌شود

جشنواره تئاتر خیابانی ارس برگزیدگان خود را شناخت

دیدار نوروزی معاون هنری و مدیرکل هنرهای نمایشی با علی نصیریان

کوهستانی بار دیگر در بخش اصلی آوینیون حاضر می شود

پگاه آهنگرانی هم بازیگر تئاتر شد

شهرام کرمی: شفیعی را مثل خود تئاتر دوست دارم

«زبان اصلی» در اروپا و کانادا روی صحنه می رود

معرفی پرکارترین‌ها سال 96 در تئاتر شهر

بهرام عظیم‌پور برای لوون هفتوان نوشت / میان ماندن و رفتن

برندگان و بازندگان یک جابه‌جایی

نگران نباشید؛ منتقدان گاز نمی‌گیرند

بازتولید مهوع یک محتوای واپسگرا

شرح مفصل تعاملات اجرایی