مشهد - سرپرست اداره هنر های نمایشی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: جشنواره تئاتر فجر در مشهد فرهنگی را بین مردم جا می اندازد که باعث استقبال از اجرای عموم نمایش ها بعد از جشنواره خواهد شد.

پایگاه خبری تئاتر: صدرا یوسفی گفت : با آنکه اطلاع رسانی و تبلیغات برای نخستین جشنواره تئاتر فجر به آن شکلی که مد نظرمان بود انجام نشد و تبلیغات و فضاسازی جشنواره را فقط در مجموعه های در اختیار انجام دادیم ، سالن تئاتر شهر در اولین اجرا کاملا پر بود.

وی اظهار کرد: قرار بود 20 تا 30 بیلبورد تبلیغاتی در سطح شهر داشته باشیم که این کار مستلزم همکاری شهرداری و بخش خصوصی بود، اما با وجود رایزنی های فراوان تا لحظه شروع جشنواره تئاتر فجر در مشهد هیچ یک پای کار نیامدند.

یوسفی عنوان کرد: در حال حاضر مشکلی در جشنواره نمی بینیم چرا که با استقبال بالای مردم در روز اول، دغدغه این را داریم که چطور مخاطب اضافه بر ظرفیت سالن را در روز های آینده ساماندهی کنیم.

فروش بی سابقه بلیت در تاریخ تئاتر مشهد

وی با اشاره به فروش خوب بلیت در روز افتتاحیه جشنواره افزود: فروش خیلی عالی بود و حدود یک میلیون و 50 هزار تومان در آمد در اولین اجرا در تاریخ تئاتر مشهد بی سابقه بود.

یوسفی ابراز کرد: شاید در آمد  آن متعلق به جشنواره باشد ولی فرهنگی را بین مردم جا می اندازد که باعث استقبال از اجرای عموم نمایش ها بعد از جشنواره خواهد شد.

وی با بیان اینکه به تبلیغات مورد نظر برای جشنواره دست نیافتیم ادامه داد: شاید این امر محقق نشد ولی با توجه به استقبال بالا کاستی ای در روند جشنواره دیده نمی شود و آنچه مد نظر ما است استقبال مردمی از روند اجرای عموم بعد از جشنواره است.