مجید صالحی که شنبه شب 28 دی ماه برای چندمین بار دچار مشکلات قلبی شده بود از بهبود وضهیت جسمی‌اش خبر داد و درباره شباهت‌های نقشی که در سریال «باغ سرهنگ» بازی می‌کند با شخصیت عزت‌الله انتظامی توضیح داد.

پایگاه خبری تئاتر:  مجید صالحی بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون ایران درباره وضعیت سلامتی خود با توجه به اینکه چند روز قبل برای چندمین بار دچار ناراحتی قلبی شده بود گفت: خوشبختانه درحال حاضر وضعیت جسمانی مناسبی دارم و سرحال هستم. البته شنبه شب 28 دی ماه دوباره دچار مشکلات قلبی شدم که خوشبختانه برطرف شد اما طی چند روز آینده و با کم شدن فشار کاری ام باید مراحل درمان را جدی‌تر پیگیری کنم.

وی درباره اجرا نشدن نمایش «در شوره زار» در اولین روز جشنواره بین المللی تئاتر که عنوان می‌شد به خاطر بیماری وی بوده است، گفت: اجرا نشدن نمایش «در شوره زار» در جشنواره تئاتر فجر ارتباطی به بیماری من نداشت و به دلیل برخی ناهماهنگی هایی که بین تماشاخانه ایرانشهر و دبیرخانه جشنواره تئاتر فجر صورت گرفته بود این نمایش اولین اجرای خود را در جشنواره از دست داد.

وی افزود: البته من در همان شب دچار کسالت شدم اما اجرا نشدن نمایش ارتباطی به حال من نداشت چون قرار بود نمایش ما ساعت 20:30 اجرا شود اما این عارضه ساعت 21:10 برای من رخ داد که البته تا آن زمان هم هنوز وضعیت اجرای ما مشخص نبود.

بازیگر مجموعه معروف «مجید دلبندم» درباره دلایل مشکلاتی که در چند ماه اخیر برای قلبش ایجاد شده است، توضیح داد: بخشی از کسالتی که طی این چند مدت برایم پیش آمده به خاطر فشار کاری بوده است چون صبح ها سر فیلمبرداری و شب ها مشغول اجرا روی صحنه تئاتر بودم و امتحانات دانشگاهم نیز آغاز شده بود و باید خودم را برای آنها هم آماه می‌کردم.

وی درباره دیگر فعالیت‌هایش گفت: در حال حاضر مشغول بازی در فیلم سینمایی «دختر چهل ساله» به کارگردانی شاهین باباپور هستم. در این اثر که از مضمونی طنز برخوردار است با هنرمندانی چون ماهایا پطروسیان، مهران غفوریان، سیروس گرجستانی، امیر نوری، سحر ولدبیگی و دانیال عبادی همبازی هستم.

صالحی درباره حضور در سریال «باغ سرهنگ» به کارگردانی فلورا سام که از شبکه تهران روی آنتن می‌رود و نقشی که وی بازی کرده که بیننده را یاد عزت‌الله انتظامی می‌اندازد، گفت: من ارادت ویژه‌ای به استاد انتظامی دارم و حتی در مجموعه تلویزیونی «موج و صخره» که کارگردانی آن را برعهده داشتم در سکانسی ارادت خودم را به ایشان نشان دادم. اگر این آشنایی بین بازی من و شخصیت آقای انتظامی در سریال «باغ سرهنگ» به وجود آمده باعث افتخارم است اما خودم متوجه این شباهت در بازی نشده بودم.

وی متذکر شد: قرار بود شخصیت روح سرهنگ در این سریال یک فرد تهرانی اصیل با لهجه تهرانی باشد که این شخصیت ناخواسته شباهت‌هایی چه در بازی و چه گریم به آقای انتظامی پیدا کرده است. البته در نهایت باز هم تاکید می‌کنم این شباهت در بازی باعث سعادت من است.

مجید صالحی که اخیرا هنگام اجرای نمایش «شایعات» دچار عارضه قلبی شده بود، مدتی قبل مورد عمل جراحی قرار گرفت اما دو روز قبل دوباره به خاطر مشکل قلبی راهی اورژانس شد.

بازی در نمایش «در شوره زار» به کارگردانی حسین کیانی که اجرای آن قبل از جشنواره تئاتر فجر به پایان رسیده بود و شب گذشته نیز یک اجرا در جشنواره داشت آخرین کار صالحی در حوزه تئاتر به حساب می آید. فیلم سینمایی «نازنین» به کارگردانی مهدی گلستانه نیز آخرین فیلمی است که از این بازیگر در سینماها اکران شده است.