نمایشگاه عکس‌ها و پوسترهای سی‌ودومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر، یک روز پس از برپایی، جمع شد.

پایگاه خبری تئاتر:  قادرآشنا دبیر جشنواره‌ی تئاتر فجر،جمع شدن نمایشگاه پوستر و عکس این جشنواره را که در گذرگاه چهارراه ولیعصر (عج) دایر شده بود،اتفاقی بسیار ناپسند دانست و گفت: این نمایشگاه به مناسبت جشنواره‌ی فجر و به اعتبار پیروزی انقلاب اسلامی برگزار شده بود و جمع شدن آن به هر دلیلی که باشد، بسیار ناپسند و نادرست است.

وی ادامه داد: هنوز از جزییات این موضوع با خبر نشده‌ام و همچنان مساله را پیگیری می‌کنم.

وی یادآور شد: این نمایشگاه نتیجه‌ی زحمات هنرمندان گرافیست و عکاس ما بود و دلیل انتخاب گذرگاه ولیعصر (عج) برای برپایی آن، نزدیکی این گذرگاه با مجموعه‌ِ تئاتر شهر بود، ضمن اینکه برپایی این نمایشگاه در این گذرگاه امکانی ایجاد می‌کرد که مردم می‌توانستند از آثار نمایشگاه بازدید کنند اما این امکان از مردم گرفته شد.

آشنا با اظهار تاسف از عدم همراهی مسوولان شهرداری با برگزاری این نمایشگاه ادامه داد:ما ز یاران چشم یاری داشتیم. هرچند هنوز نمی‌دانم، چرا این نمایشگاه جمع شد اما باید بگویم چه کاری واجب‌تر از پراختن به انقلاب اسلامی است.

او در پایان صحبتش تاکید کرد: قطعا این نمایشگاه را همین امشب دایر می‌کنیم اما از این اتفاق دل‌چرکین هستیم.

گفتنی است: نمایشگاه پوستر و عکس تئاتر در نگارخانه ولیعصر(عج) واقع در زیر گذر تازه تاسیس چهارراه ولیعصر(عج) با بیش از 130 اثر افتتاح روز شنبه 28 دی ماه افتتاح شده بود.