خانه هنرمندان ایران میزبان 12 نمایش خیابانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

پایگاه خبری تئاتر:  فضای باز خانه هنرمندان ایران  28 دی تا 11 بهمن میزبان بخش تئاتر خیابانی سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر خواهد بود.

چهارشنبه 2 بهمن ساعت 17 نمایش «املت با گوجه ایرانی» از تفرش به نویسندگی و کارگردانی میثم سرآبادانی به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود.

پنجشنبه 3 بهمن ساعت 16 نمایش «چوپان‌ها» از تهران به نویسندگی و کارگردانی علی محمد رادمنش به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود.

جمعه 4 بهمن ساعت 17 نمایش «باشلوق» از مرند به نویسندگی و کارگردانی مهدی صالحیار به مدت 20 دقیقه اجرا می‌شود.

شنبه 5 بهمن ساعت 15 نمایش «سوغات خلیج فارس» از بوشهر نوشته فرامز کلانتری و به کارگردانی احمدرضا قربانی به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.

یکشنبه 6 بهمن ساعت 17 نمایش «یک داستان کاملا واقعی» از ملایر به نویسندگی و کارگردانی نرگس خاک کار به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود.

دوشنبه 7 بهمن ساعت 16 نمایش «پرده خوانی شیرین و فرهاد مدل 92» از دهلران به نویسندگی و کارگردانی سعید خیرالهی به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.

سه‌شنبه 8 بهمن ساعت 16 نمایش «سیاره‌ها» از سیاهکل به نویسندگی و کارگردانی محمود فرضی نژاد به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود و سپس ساعت 17 نمایش «همیار» از آستانه اشرفیه به نویسندگی و کارگردانی میلاد حسین زاده به مدت 20 دقیقه اجرا می‌شود.

چهارشنبه 9 بهمن ساعت 16 نمایش «آیین ورف چال» از آمل به نویسندگی و کارگردانی محسن اردشیر و غنچه شکوهیان به مدت 30 دقیقه اجرا می‌شود و از ساعت 18 نمایش «دیوار» از سقز به نویسندگی و کارگردانی علیرضا اسماعیلی به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.

پنجشنبه 10 بهمن ساعت 16 نمایش «پوتین» از خمینی شهر نوشته هادی کیانی و حسینعلی عمادی به کارگردانی هادی کیانی به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.

جمعه 11 بهمن نیز ساعت 16 نمایش «گلادیاتور» از اهواز نوشته مصطفی بوعذار و به کارگردانی معصومه عموری به مدت 25 دقیقه اجرا می‌شود.