نمایش موزیکال «برای ضبط: کوئنتین تارانتینو» در لُس‌آنجلس روی صحنه می‌رود.
پایگاه خبری تئاتر: ۱۲ تا ۱۵ جولای نمایش موزیکال «برای ضبط: کوئنتین تارانتینو» با بازی «اِوان رِیچل‌وود» و «ریو کارنی» در مرکز «والیس آنِن‌برگ» لُس‌آنجلس به روی صحنه می‌رود.

هفته گذشته در عرض ۲۴ ساعت تمام بلیط‌های نمایش موزیکال «برای ضبط» تارانتینو به فروش رسید همین باعث شد تا به تعداد اجراها افزوده شود.

این نمایش موزیکال ابتدا در سال 2010 توسط «شِین شیل» و «اَندرسن دِیویس» اجرا شد که شامل محتوایی در احترام به فیلمسازان بزرگ و شامل صحنه‌ها و ترانه‌هایی از مهم‌ترین آثار آن فیلمسازان بود. در این نمایش بخش‌ها و ترانه‌هایی از آثار «مارتین اسکورسیزی» «برادران کوئن» «پُل تامس اندرسن» «جان هیوز» «باز لارمان» «رابرت زِمِکیس» و «گری و پنی مارشال» استفاده شد و اما در بیست و پنجمین سالگرد خلق فیلم «پالپ فیکشن»(قصه عامه‌پسند) اثر تارانتینو نمایشی موزیکال بر مبنای این اثر تارانتینو و نیز مجموعه آثار او به روی صحنه می‌رود.

در این نمایش موزیکال «وود» در نقش «بلاند فاکس» کارکتری اقتباسی از فیلم «قصه عامه‌پسند» و «بیتریکس کیدوی» از فیلم «بیل را بکش» ظاهر می‌شود. «کارنی» هم کارکتری ملهم از «قصه عامه‌پسند» از شخصیت «وینسنت وِگا» و فیلم «جانگوی رها شده» با شخصیت «دکتر کینگ شولتز» را ایفا می‌کند.

«تای تِیلر» «دیون گیبسن»، «اولیویا کوپر هَریس»، «کری مانولاکوس»، «تی‌وی کارپیو»، «جیمز بیوس»، «روجِلیو داگلاس» و «پاتریک مالوی» دیگر هنرپیشگان نمایش موزیکال کوئنتین تارانتینو هستند.

نمایش «برای ضبط: تارانتینو» را دیویس کارگردانی کرده و شیل و سیوبهان اونیل تهیه‌کنندگی آن را عهده‌دار هستند.