رسول کاهانی، کارگردان جوان تئاتر عنوان کرد: نمایش «عطینا» مهر ماه قرار است در ادامه موضوع نمایش «لنگ ظهر» به صحنه برود.
پایگاه خبری تئاتر: رسول کاهانی کارگردان جوان تئاتر که اخیرا نمایش «لنگ ظهر» را روی صحنه به پایان برده است، گفت: نمایش «لنگ ظهر» بعد از پنج ماه تمرین به نتیجه رسید و کمتر از یک ماه هم روی صحنه بود. این نمایشنامه یک نیم قصه یا موقعیتی بود که براساس لوکیشن موجود در سالن به اجرا درآمد.

وی در ادامه افزود: نمایشنامه لنگ ظهر از ذهن و فکرم بود و ایده‌اش یک مرتبه و در یک شب به ذهنم رسید. برایم فرقی ندارد که مخاطب این کار را مدرن دانسته یا ندانسته باشد. این کار در ایام ماه مبارک رمضان، جام جهانی، عزاداری و امتحانات بچه‌ها و ... به صحنه رفت و در همین مدت کوتاه هم مخاطب خوبی به نسبت کسب کرد.

وی یادآور شد: فکر می‌کنم هزار و ۵۰۰ نفر این کار را در ۲۵ شب تماشا کردند.

کارگردان نمایش‌های اسکورسیزی، زبان اصلی و لنگ شهر اظهار داشت: لوکیشن در یک آشپزخانه است که خانم‌ها وقتشان را زیاد در آن می‌گذرانند و این لوکیشن برایم خیلی مهم بود.

وی با اشاره به اینکه این نمایش یک هفته گذشته به اتمام رسید، گفت: اکنون متنی از من به نام پرتی در تئاتر شهر روی صحنه است و من نویسنده آن کار بودم و الان هم مشغول یک کار جدید در ادامه لنگ ظهر است به نام عطینا که مهر ماه تصمیم دارم به اجرا بروم، اما سالن و زمان دقیق آن هنوز مشخص نیست.

کاهانی درباره بازیگران کار جدیدش گفت: قرار است یک تعداد بازیگران قبلی کار لنگ ظهر در این نمایش باشند؛ به علاوه تعدادی هنرجو که این کار را پرتعداد می‌کنند. الان ما تقریبا هفت ماهی است که تمرین این کار را داریم دنبال می‌کنیم. بازیگر چهره هم نداریم و موضوع هم کاملا رئالیستی خواهد بود.

وی درباره حضورش در جشنواره فجر امسال گفت: برای فجر باید شرایط را بررسی کنم. هرچند نادر برهانی مرند را می‌شناسم و دوستش دارم اما تیمی که انتخاب می‌کند برایم خیلی مهم است. سوای این کار یک اجرای دیگر هم با فاصله کوتاهی از کار عطینا خواهم داشت که باید اینها را کنار هم بگذارم و بررسی کنم.