فریبا دلیری از آماده شدن تازه ترین نمایش اش با نام "چارلی و کارخانه شکلات سازی" برای اجرا در تالار هنر خبر داد.
پایگاه خبری تئاتر: این کارگردان شناخته شده تئاتر و تئاتر عروسکی درباره این نمایش گفت: چارلی و کارخانه شکلات سازی بر اساس قصه اي از رولد دال برای صحنه آماده شده و قرار است در هفته سوم تیر ماه در تالار هنر برای عموم اجرا شود.

فریبا دلیری بازیگران این نمایش زنده- عروسکی را آرش صادقيان حقيقي، آرين ناصري مهر،شيرين كاشفي، محمود صامت ، محيا نمازي ،امير رضا جديدي ،پدرام زنجاني، هليا نصراللهي، محمد رضا اصغري و سورنا نجفي معرفی کرده و افزود: در این نمایش تعدادی از بازیگران نوجوان نیز با ما همراهی می کنند.

وی بازی دهندگان عروسک را مهبد فيضي ،آوا ناصري مهر ،احسان ساماني منش و پيرايه پيروزنيا  و بازیگران افتخاری این اثر جذاب را نويد فرحمرزي، روشنك كريمي ، مينووش رحيميان و امير محمد انصافي معرفی کرد که در بخش های تصویری با گروه همراهی می کنند.

این کارگردان تئاتر "چارلی و کارخانه شکلات سازی " را یکی از دشوارترین آثار روددال برای اجرا معرفی کرد که به دلیل فضاسازی های متنوع و پروداکشن سنگین به طراحی های متعدد نیاز دارد.

طراحی صحنه این نمایش را مهدی نیک روش، ساخت دکور را امیر عباس کبوتر صحرایی ، طراحي و ساخت تصاوير را رامين بهادري ، طراحي و ساخت عروسك و لباس اومپاها و آكسسوار را  شيدا صفوي ، طراحی لباس را فاطمه  نمازي، طراح حركت را مهبد فيضي وطراحی گريم را  فريبا دليري بر عهده دارند.

سعید ناصری مهر نیز مدیر تولید این نمایش ، پونه عسگر خاني نیز دستیار کارگردان ، بازي گردان كودكان آرين ناصري مهر و مدیران صحنه احسان ساماني منش و مهرنوش دليري هستند.

حميد رضا شجاعي آهنگسازی را بر عهده دارد و  پانيذ شهرستاني و حميد رضا شجاعي ترانه هایی که توسط هادي حسنعلي سروده شده را می خوانند.

از دیگر عوامل این اثر نمایشی، عكاس سهيل دليري ، طراح پوستر و بروشور محمد حسين توكلي، طراح نورعلي اشرف سماعي ، مدير روابط عمومي و مشاور رسانه اي زهرا شايان فر، تبليغات فضاي مجازي آرش صادقيان حقيقي و رامين بهادري ، ضبط تصاوير در استوديوسهيل و ساخت ماكت صحنه پيرايه پيروزنيا هستند.