نمایش «سعادت لرزان مردمان تیره روز» نوشته علیرضا نادری با اجرای گروهی از شهر «تبریز» در نهمین روز جشنواره تئاتر فجر به صحنه رفت.

پایگاه خبری تئاتر:  این نمایش به کارگردانی یعقوب صدیق جمالی 6 بهمن ماه در دو نوبت در تالار «سایه» مجموعه تئاتر شهر در بخش برگزیدگان تئاتر مناطق و مسابقه مرور تئاتر ایران، اجرا شد.

«سعاد لرزان مردمان تیره روز» درباره خانواده‌ای فقیر و پر جمعیتی است که همگی با مشکلات مختلفی مواجه هستند. فرزندان این خانواده در حل مشکلاتشان نمی‌توانند از پدر و مادرشان کمک بگیرند.

پدر خانواده فردی سخت گیر است که به دلیل عقایدش حتی حاضر نمی‌شود، مشکلات فرزندان خود را به درستی بشنود و با آنها به تندی برخورد می‌کند.

در طول اجرای این نمایش، تعداد نسبتا زیادی از تماشاگران سالن نمایش را ترک کردند چرا که به نظر می‌رسید نتوانسته‌اند با فضا و داستان نمایش ارتباط چندانی برقرار کنند.

این نمایش که توسط گروهی از تبریز اجرا شد، با وجود داشتن فضا و طراحی رئالیستی در جاهایی نتوانستند تعریف کاملی از آدم‌های قصه ارائه دهد و برای همین تماشاگر شناخت روشنی از آنها پیدا نمی‌کند و نمی‌تواند به درک مشخصی از روابط این خانواده برسد و چرایی مشکلات برخی شخصیت‌ها در ذهن مخاطب بی‌جواب می‌ماند.

هادی مرزبان و اردشیر صالح‌پور هنرمندانی بودند که از این نمایش دیدن کردند.

در اجرای این نمایش بروشوری به تماشاگران داده نشد.