«مترسک» برداشتی آزاد از چهارصندوق اثر بهرام بیضایی به دراماتورژی و کارگردانی مهرداد خامنه‌ای از اول مرداد ماه در خانه موزه استاد انتظامی به روی صحنه می‌رود و اجرای آن تا پایان مرداد ماه ادامه خواهد داشت.
  پایگاه خبری تئاتر: در این نمایش غزاله کنعان‌پناه، آویشن بیکایی، محمدمصطفی ملک، آبان عسکری و عاطفه امینی ایفای نقش می‌کنند. از دیگر دست‌اندرکاران این نمایش شیرین میرزانژاد دستیار کارگردان و طراح لباس، منصور میرزابابایی بازی‌گردان، یوریک کریم‌مسیحی طراح گرافیک، مریم جعفری عکاس و فرنوش چاپاری طراح حرکت هستند.
نمایش مترسک هر شب به جز روزهای شنبه ساعت ۱۹ در خانه موزه استاد انتظامی واقع در قیطریه، بلوار اندرزگو، روبروی بلوار کاوه، خیابان احمدی، پلاک ۲۸ به روی صحنه خواهد رفت.
گروه تئاتر اگزیت مطابق روال گذشته، در نمایش مترسک طرح تئاتر برای مردم را به اجرا می‌گذارد. در این طرح، بهای بلیت ۵، ۱۰، ۲۰ و ۲۵ هزار تومان به انتخاب مخاطب تعیین شده است و بهای بلیت محدودیتی در انتخاب سانس و صندلی ایجاد نمی‌کند. [video width="720" height="480" mp4="https://teater.ir/wp-content/uploads/2018/07/تیزر1-نمایش-مترسک-پایگاه-خبری-تئاتر-1.mp4"][/video]