یازدهمین روز از برگزاری سی و دومین جشنواره بین المللی تئاتر فجر با اجرای 13 اثر نمایشی در تالارهای مختلف میزبان علاقه مندان تئاتر بود.

پایگاه خبری تئاتر: اولین اجرای این نمایش با حضور بازیگران و نوازندگان هندی، مجاری روز پنجشنبه 10 بهمن ماه در تالار چهارسو تئاترشهر در ساعت 18 خواهد بود و نوبت دوم اجرای این اثر نمایشی  همچنین این نمایش روز جمعه آخرین روز جشنواره نیز در همین دونوبت زمانی درتالارچهارسو  اجرا می شود. متن«نمایش از استخوان خالی شدم » توسط ابراهیم پشت کوهی براساس افسانه های قدیمی هرمزگان نوشته شده و تنها دیالوگ های این نمایش، ترانه های قدیمی جنوب ایران، هند و مجارستان است و در ادامه دیگر تجربیات پشت کوهی با نگاهی پست مدرن به این افسانه ها، با تکیه بر زبان بدن بازیگر و ابزار در صحنه اجرا می شود.

محمد سایبانی، حسین اصیلی و بهروز عباسی بازیگران بندرعباسی این نمایش هستند که در کنار دو بازیگر زن مجارستانی کامیلا فاتیول و هرمینا فاتیول، دو بازیگرمرد هندی سوتهیر و ویشپال دراین نمایش ایفای نقش خواهند کرد.  بهرنگ عباس پور آهنگساز این نمایش است که به همراه دو نوازنده هندی سانی سابجت و سوتهیر نوازندگی سازهای این نمایش را به عهده دارند و مسعود میرزایی طراح نور این اجراست. این نمایش پس از گذراندن یک مرحله 20 روزه تمرین در«کورکوشترا» شهر باستانی هند( محل وقوع جنگ مهاباراتا در افسانه هندی) و یک مرحله تمرین در بندرعباس، طی روزهای نخست جشنواره  دو اجرا در جزیزه کیش و دو اجرا هم در تئاترشهر مشهد داشت  که مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت. 

این نمایش پس از اجرا در جشنواره تئاتر فجر ایران، بهار آینده درفستیوال تئاتر بوداپست مجارستان به صحنه می رود و در یک سال آینده در سه کشور تولید کننده هم اجرای عمومی خواهد شد.  محمد قدس مدیر تولید، دستیار کارگردان و برنامه ریز این نمایش است. کاملیا غزالی مدیر بین الملل و فروغ سجادی مدیر روابط عمومی آن هستند.