کارگردان نمایش «مِدِآ» با بیان اینکه مشکلات ما در تئاتر بزرگ‌تر از این‌ها و به صورت کلی است، تصریح کرد: مشکل ما مدیریتی است چراکه همچنان هم با الگوهای مدیریتی دهه 40 و 50 کار می‌کنیم.

پایگاه خبری تئاتر: میلاد نیک‌آبادی درباره‌ی نمایش «مِدِآ» گفت : «مِدِآ» نمایشی است که طی یک پروسه کارگاهی و با نوشته سیما بنیادی و طرحی از خودم شکل گرفته است. حدود چهار ماه بر روی این نمایش تمرین شده است و همچنان معتقدم این نمایش 50 درصد اجرای ماست.

این کارگردان افزود: در این چهار ماهی که تمرین داشتیم، تنها صرف آماده‌سازی گروه شده است و نیاز داریم تا همراه با دکور تمرین بیشتری داشته باشیم زیرا ما تنها یک هفته با وجود دکور تمرین کرده‌ایم.

او ادامه داد: فکر می‌کنم حداقل به دو ماه زمان نیاز داریم تا بتوانیم در یک فضا و مکان مناسب با دکور تمرین کنیم تا به اجرای دلخواهمان برسیم.

نیک‌آبادی بیان کرد: این نمایش از «مِدِآ»ی اوریپید اقتباس شده است اما قصه‌ی ما متفاوت است ولی شخصیت‌ها از همان نمایش گرفته شده است و در واقع می‌توان گفت زمانی که «مِدِآ»ی اوریپید تمام می‌شود، نمایشنامه ما تازه شروع می‌شود و ادامه‌ی این داستان است.

کارگردان نمایش «مِدِآ» درباره میزان استقبال تماشاگران تصریح کرد: روزهای گذشته سالن مملو از جمعیت بود به طوری که بسیاری از تماشاگران روی زمین هم نشسته بودند اما امروز به دلیل کمبود جا و برای اینکه با ازدحام جمعیت مواجه نشویم بسیاری از تماشاگران را به داخل سالن راه ندادند.

او همچنین درباره‌ی جشنواره تئاتر فجر گفت: من انتظاری از جشنواره ندارم. گروه ما در این روزهای آخر در شرایط بد و در یک سوله تمرین داشته است و تاکنون نتوانسته‌ایم نمایش‌های دیگر در جشنواره را ببینیم، اما سالن اجرا به موقع تحویل گروه شد و از این بابت مشکلی نداشتیم. مشکلات ما در تئاتر بزرگ‌تر از این‌ها و به صورت کلی است. مشکل ما مدیریتی است که همچنان هم با الگوهای مدیریتی دهه 40 و 50 کار می‌کنیم.

نمایش «مِدِآ» چهارشنبه (9 بهمن ماه) در دو سانس و در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر اجرا شد.