نمایش «هراکلس5»از 17 بهمن ماه، با 19 اجرا هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.

پایگاه خبری تئاتر: ناصر حسینی مهر کارگردان ای نمایش گفت: نمایش پرتحرک "هراکلس 5" که توسط گروه تئاتر 6 به اجرا در می آید، انتقادی تند به دنیای مصرفی و صنعتی امروز است.
وی در ادامه تشریح کرد: این اثر اقتباسی آزاد از «هراکلس» اریپید است که هاینر مولر در سال 1964 به رشته تحریر در آورد و داستان مردمی را روایت می‌كند كه برای رها شدن از شر ناپاكی کشورشان به قهرمان اسطوره ای «هراكلس» پناه میبرند.
حسینی مهر خاطر نشان کرد: این اثر از 17 بهمن ماه، با 19 اجرا هر شب ساعت 19:30 در سالن استاد سمندریان روی صحنه خواهد رفت.
کارگردان نمایش«هراکلس5» در معرفی بازیگران این اثر بیان کرد: در این نمایش (به ترتیب ورود به صحنه) رزگار خاطری ـ سعدی محمدی ـ کامیار محبی ـ پوریا سلطان زاده ـ محسن خدری ـ آرین ذولفقاری ـ مرتضی زارعی ـ احمد عظیمی ـ پدرام صمدی ـ حسن عسگری ـ حسام علم الهداء ـ مصطفی مهربان به ایفای نقش می پردازند و سجاد زنگنه ـ نیلوفر بزرگی دستیارکارگردان این نمایش است.
گفتنی است، علاقمندان به تماشای این اثر می توانند با مراجعه به سایت تماشاخانه ایرانشهر به نشانی http://tamashakhaneh.ir/ticket و یا تماس با شماره های 88814115، 88814116 و 09355959533 بلیت های این نمایش را به صورت اینترنتی خریداری کنند. همچنین دانشجویان با خرید بلیت های هر یکشنبه ها از تخفیف دانشجویی برخوردار خواهند شد.