مدیر پخش فیلم سینمایی «دارکوب» مدعی است تیزرهایی که در اختیار این فیلم سینمایی قرار گرفت، بسیار اندک بود و همین موضوع باعث افت فروش فیلم شد.
پایگاه خبری تئاتر: محمد قانع مدیر پخش فیلم سینمایی«دارکوب درباره وضعیت اکران این فیلم سینمایی، گفت: همانطور که پیش از اکران نیز تصور می‌کردیم، فیلم سینمایی «دارکوب» تاثیر بسیاری بر مخاطبان سینمای ایران گذاشت. وی ادامه داد: بسیاری از مخاطبان سینما پس از تماشای فیلم سینمایی «دارکوب» با راه‌اندازی کمپین‌های مختلف از این فیلم حمایت کردند و در همین راستا نیز برخی از سازمان‌های کشور همراهمان شدند. مدیر پخش فیلم سینمایی «دارکوب» تصریح کرد: متأسفانه سازمان صداوسیما آن چنانی که باید از فیلم سینمایی «دارکوب» حمایت نکرد. تیزرهایی که در اختیار این فیلم سینمایی قرار گرفت، بسیار اندک بود و همین موضوع باعث افت فروش فیلم شد. قانع درباره وضعیت فروش این فیلم سینمایی خاطر نشان کرد: به هیچ عنوان از وضعیت اکران و فروش فیلم سینمایی «دارکوب» راضی نبودیم و دیگر فرقی هم نمی‌کند، چرا که تنها یک هفته به پایان اکران این فیلم سینمایی باقی مانده است.