نمایش "هیپوفیز" از 15 بهمن ماه هر شب ساعت 20 در سالن استاد ناظر زاده کرمانی ایرانشهر به روی صحنه می رود

پایگاه خبری تئاتر:  کوروش نریمانی گفت: از آنجا که بخش های زیادی از متن اصلی اثر،نوشته نیل سایمون، مسئله تماشاگر ایرانی نیست، در برخی از بخش های نمایش "هیپوفیز" تغییرات حائز اهمیتی ایجاد شده است.
وی ضمن تاکید براینکه تغییرات "هیپوفیز" به لحاظ فرهنگی و با توجه به حال و هوای تماشاگر بوده، اذعان کرد: نمایش "هیپوفیز" به لحاظ روابطی که میان افراد وجود دارد و همچنین فضای ذهنی تماشاگر ایرانی متحول و دگرگون شده است.
نریمانی در تشریح دلایلی که باعث انتخاب این اثر برای اجرا شده است، بیان کرد: این متن از موقعیت های کمدی خوبی برخوردار بود و همین امر باعث انتخاب این اثر برای اجرا بر روی صحنه شد.


وی با اشاره به اینکه در اجرای این اثر از شکل رآلیستی که درمتن به چشم می خورد فاصله گرفته شده است به معرفی بازیگران نمایشش پرداخت و گفت: نگار عابدی،هوتن شکیبا و بهرام افشاری نقش آفرینان این اثر نمایشی هستند. همچنین منوچهر شجاع طراحی صحنه این نمایش را برعهده دارد.


گفتنی است؛ نریمانی سال 1389 نیز نمایش پر مخاطب "جن گیر" را در سالن استاد ناظر زاده کرمانی روی صحنه برده است، از 15 بهمن ماه هر شب ساعت 20 نمایش "هیپوفیز" را در همین سالن به اجرا در خواهد آورد.

همچنین آئین آغازین این اثر نمایشی سه شنبه،15 بهمن ماه با حضور هنرمندان و اصحاب رسانه ساعت 20 در تماشاخانه ایرانشهر برپا خواهد شد.
گفتنی است پیش فروش نمایش "هیپوفیز" در سایت تماشاخانه ایرانشهر آغاز گردیده و علاقه مندان می توانند با مراجعه به آدرس www.tamashakhaneh.ir و یا تماس با شماره 88814115 و 88814116 نسبت به خرید بلیط نمایش اقدام کنند.