مراسم اختتامیه اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی 14 بهمن ماه با معرفی برگزیدگان در کانون خاتم الانبیاء(ص) اشکذر برگزار شد

پایگاه خبری تئاتر:  مسئول واحد هنرهای نمایشی حوزه هنری یزد با اشاره به حضور چهار اثر تولیدی این مرکز در مرحله نهایی این جشنواره گفت: در این مراسم نمایشنامه "سگ ولگرد صورتی" به کارگردانی حمیدرضا شهامتی از تولیدات حوزه هنری استان یزد به عنوان اجرای برگزیده معرفی شد.

 
علی جاور افزود: حمید رضا شهامتی نیز به عنوان بهترین کارگردان این جشنواره معرفی و با اهدای تندیس، لوح تقدیر و جایزه‌ی نقدی از وی تجلیل شد.
 
وی ادامه داد: نمایشنامه "قصه شبنمی که چشم می‌بست و آغوش می‌گشود" به کارگردانی علی دهقان پور دیگر اثر تولیدی این مرکز نیز به صورت مشترک جایزه‌ی سوم را به خود اختصاص داد.
 
جاور افزود: عنوان نقش‌خوان زن دوم و نقش‌خوان مرد دوم این جشنواره هم به ترتیب به خانم شیخ‌زاده و علی دهقان‌پور برای نمایشنامه "قصه شبنمی که چشم می بست و آغوش می گشود" تعلق گرفت.
 
گفتنی است در اولین جشنواره استانی نمایشنامه خوانی، هشت گروه در روز 12 بهمن در سالن کانون خاتم الانبیاء(ص) شهرستان اشکذر با هم به رقابت پرداختند.