«مالدیو زودتر از همه غرق میشه»، روایتی است از سرکوب معاصر زنان در جامعه مرد سالار؛ روایتی از خشونت های مدرن و خزنده علیه زنان در طبقه متوسط جامعه مرد سالار.

پایگاه خبری تئاتر: اثر نمایشی«مالدیو زودتر از همه غرق میشه» به نویسندگی و کارگردانی آرش عسکری در یک قالب رئالیسم جادویی و با چاشنی جسارت و تجربه‌های نو به مقوله خشونت های مدرن بر علیه زنان می پردازد. همه چیز در یک شب عجیب از زندگی یک زوج اتفاق می‌افتد. شبی که زن خودش را در خیابان‌های شهر جا می‌گذارد اما تکه‌های بریده شده‌اش در خانه می‌چرخند. شبی که به مرد تنها تا صبح فرصت داده می‌شود برای پیدا کردن و چسباندن تکه‌های بریده شده زن.این نمایش از ۴ الی ۱۸ شهریور ساعت ۲۱ در تماشاخانه شانو روی صحنه می‌رود. آرش عسکری پیش از این در دی ماه ۹۶ اثر پر جنجال «ماراتن» را روی صحنه برده بود. بازیگران این نمایش آرش عسگری، زهرا اردلانی، شبنم درویش، زهرا خندان، شیلا توکلی، هدا حدزاده، نیلوفر مهاریان و بازیگران فرم نیز آرمین ایاز و محمد مالکی هستند.

از دیگر عوامل این نمایش شایان خاکباز(دستیار کارگردان) مجید درّی(تهیه کننده) مهدیه گلرو(برنامه ریز) ملیکا کاشی (مدیر اجرایی) فاطمه عبداللهی و یلدا صادق (دستیار دوم) الهه اشتری(منشی صحنه و طراح لباس)، هیوا امین زاده (طراح و مجری گریم) محسن مسگری(مدیر صحنه) سعید کرم نیافر(طراح پوستر و بروشور)آرش عسکری(طراح صحنه) ابوذر عزیزی، آرمین نیکنام (ساخت تیزر) و احمد صانعی (عکاس) هستند. نشانی: تهران، خیابان وصال شیرازی بالاتر از تقاطع طالقانی، کوچه فرهنگی بهنام، پلاک3