گروه نمایش «تی‌تووک» به سرپرستی ابراهیم پشت‌کوهی که قرار بود نمایش «از استخوان خالی شدن» را در مجموعه تئاترشهر روی صحنه ببرد؛ از این کار منصرف شده و به بندرعباس بازمی‌گردد.

پایگاه خبری تئاتر: درحالی که بسیاری از مخاطبان و علاقه‌مندان به هنرهای نمایشی منتظر تماشای اثر جدید گروه «تی‌تووک» در مجموعه تئاترشهر تهران بودند، شواهد نشان می‌دهد گروه از یک هفته اجرای عمومی نمایش «از استخوان خالی شدن» صرف نظر کرده و امروز به بندرعباس بازمی‌گردد.

در جریان برگزاری جشنواره تئاتر فجر اینطور عنوان شد که گروه «تی‌تووک» پس از اجرا در کیش، مشهد و تهران به اجرای عمومی در تئاترشهر ادامه می‌دهد، اما از آنجا که دبیرخانه جدید به تعهدات ایجاد شده توسط اسماعیل عالی‌زاد (دبیر سابق جشنواره) متعهد نماند، گروه از اجرا صرف نظر کرده و دو بازیگر اهل مجارستان به کشور خود بازگشته‌اند.

این اتفاق در حالی رخ می‌دهد که کارشناسان پیش از این اعلام کرده بودند که تعهدهای ایجاد شده توسط عالی‌زاد موجب بروز مشکلاتی میان هنرمندان و مرکزهنرهای نمایشی خواهد شد. بر همین اساس نمایش «از استخوان خالی شدن» محصول مشترک ایران‌، هند و مجارستان که قرار بود در جریان برگزاری سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر روی صحنه برود همان زمان نیز با مشکلاتی مواجه شد.

بازیگران مجار این اثر نمایشی درست چند دقیقه پیش از آغاز اجرا اعلام کردند تا زمانی که پیش‌پرداخت قرار داد خود را دریافت نکنند؛ به صحنه نمی‌روند. همین عامل موجب بروز مشکلاتی شد و مخاطبان پشت درب‌ سالن چهارسو انتظار کشیدند تا پس از گفتگوی اتابک نادری - مدیر مجموعه تئاترشهر- با دو بازیگر خارجی مسئله حل شود و کار سرانجام با تاخیر روی صحنه برود.

گروه نمایش «تی‌تووک» در حالی امروز تهران را به مقصد بندرعباس ترک می‌کند که علاقه‌مندان بسیاری امکان تماشای نمایش «از استخوان خالی شدن» را در جشنواره پیدا نکردند و اینطور به نظر می‌رسد که با توجه به رفتارهای صورت گرفته چنین تجربه‌ای به زودی اتفاق نخواهد افتاد.