شهرام کرمی از اجرای نمایش «هادی و هدا» به کارگردانی رضا فیاضی در سال آینده در تالار هنر خبر داد و گفت: رضا بابک نیز همچنان قصد اجرای نمایشی ویژه کودک و نوجوان را دارد که هنوز نتوانسته نمایشنامه مدنظرش را پیدا کند.

پایگاه خبری تئاتر:  شهرام کرمی مدیر تالار هنر اظهار داشت: این مجموعه این روزها سخت مشغول فعالیت است به طوری که بلافاصله بعد از جشنواره تئاتر فجر اجراهایمان آغاز شد و در شرایطی که با تعدد اجراها کودک و نوجوان مواجه هستیم، در برگزاری سیزدهمین جشنواره دانشجویی تئاتر عروسکی و جشنواره تئاتر امید نیز مشارکت داریم.

وی ادامه داد: تالار هنر  از 27 بهمن با سیزدهمین جشنواره تئاتر عروسکی برای چندمین سال پیاپی مشارکت و همکاری می‌کند و یکی از مکان‌های اصلی برگزاری این جشنواره است. در شرایطی که احساس کردیم هیچ کس از این جشنواره دانشجویی و خلاق حمایت نمی‌کند، تالار هنر وظیفه خود دانست که با این جشنواره همکاری کند.

* فاز اول تعمیرات تالار هنر به اتمام رسید/ آغاز فاز دوم در سال 93

 کرمی در خصوص تعمیرات تالار هنر نیز گفت: فاز اول تعمیرات تالار هنر شامل تعویض کفپوش سالن و روکش صندلی‌ها و تغییر فضای سالن انتظار به اتمام رسید. فاز دوم که مربوط به سیستم نور و صدا است امیدواریم که سال آینده اجرایی شود.

* رضا فیاضی با «هادی و هدا» در مقام کارگردان به تالار هنر می‌رود

 وی از اجرای رضا فیاضی و رضا بابک در تالار هنر خبرداد و گفت: برنامه‌های ما بر این اساس که جوانان و پیشکسوتان در تالار هنر اجرا داشته باشند. در سال جاری هم برنامه‌ریزی کرده بودیم که قطب‌الدین صادقی، رضا بابک و رضا فیاضی در این مجموعه اجرا داشته باشند.

مدیر تالار هنر افزود: آقای رضا فیاضی برای بهمن ماه نوبت اجرای «هادی و هدا» را داشتند که به دلیل مشکلات مالی ترجیح دادند در سال آینده اجرا بروند. آقای رضا بابک هم هنوز نتوانستند متن مناسب اجرا مدنظرشان را پیدا کنند. امیدوارم این افتخار نصیب ما شود که ایشان بعد از اجرای موفق «هملت شاهزاده دانمارکی» بتوانند اجرایی ویژه کودکان و نوجوانان را در تالار هنر داشته باشند.

کرمی به اجرای ویژه نوروز به کارگردانی جواد انصافی اشاره کرد و گفت: نمایش «مبارک و طلسم جادو» به کارگردانی جواد انصافی از امروز 21 بهمن ماه در تالار هنر آغاز می‌شود. انصافی بعد از سالها با نمایشی ویژه کودک و نوجوان به این عرصه باز می‌گردد.