کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، نمایش زنده عروسکی «نیم وجبی» به نویسندگی و کارگردانی امیر مشهدی‌عباس را راهی جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر برای مخاطبان جوان دهلی نو کرد.

پایگاه خبری تئاتر: این گروه نمایشی به دعوت از مرکز اسیتژ کشور هند و با حمایت کانون، نمایش خود را از 28 بهمن تا 4 اسفند 1392 در کشور هند اجرا خواهد کرد.

طبق جدول زمان‌بندی شده، این گروه در روز 3 اسفندماه در سه نوبت این نمایش را روی صحنه خواهند برد.

بر همین اساس در جشنواره‌ بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان هند که به صورت غیررقابتی برگزار می‌شود نمایش‌هایی از کشورهای سری‌لانکا، آلمان، دانمارک و... اجرا خواهد شد.

بهناز مهدی‌خواه و حمیدرضا حسینعلی به عنوان بازیگر و بازیگر عروسکی، وحید حسینعلی و حسین خدایاری مدیران صحنه نمایش عروسکی «نیم وجبی» هستند.

در این میان، گروه نمایشی «هفت، پنج، یک» به سرپرستی امیر مشهدی‌عباس 15 سال است که به طور مستمر در زمینه‌ی تئاتر کودک و نوجوان به‌صورت کاملاً تخصصی و حرفه‌ای فعالیت می‌کند. حاصل تلاش این گروه در این مدت بیش از سی تئاتر زنده و عروسکی برای مخاطب کودک و نوجوان است.

نمایش عروسکی «نیم وجبی» تازه‌ترین کار این گروه است که شهریور امسال در تالار هنر اجرا داشت و با استقبال تماشاگران مواجه شد. بعد از آن در ماه‌های آذر و دی در سینما تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان نیز اجرا داشت.