اجرای پرفورمانس «رد پا» با طراحی و کارگردانی «آرش فنائیان» و به تهیه کنندگی باغ موزه قصر درگالری مارکوف باغ موزه قصر آغازشد و تا ۲۸ بهمن ادامه خواهد داشت.

پایگاه خبری تئاتر:  اجرای پرفورمانس «رد پا» با طراحی و کارگردانی «آرش فنائیان» و به تهیه کنندگی باغ موزه قصر درگالری مارکوف باغ موزه قصر آغازشد و تا ۲۸ بهمن ادامه خواهد داشت.
 به گزارش ایلنا آرش فنائیان ضمن اعلام این خبرگفت: دراین پرفورمانس، که در قالب «هنرموقعیت» اجرا می‌شود، گروه موسیقی مستو، گروه تئا‌تر شازده کوچولو و گروه تئا‌تر آبان حضور دارند.

فنائیان خاطر نشان کرد: مخاطبین این اثرتیم طراحی است که هرروزه فیگور‌ها و اتفاقات بصری کاررا ثبت کرده و بربسترکار فرش می‌کنند! وی دراین باره ادامه داد: شیوه کاردراین اثردراماتیک - موزیکال - تجسمی به گونه‌ای است که حضورپرفورمرهای گروه‌های مختلف به عنوان مخاطب برای پرفورمرهای دیگرخواهد بود و گاهی همه عوامل نیز مخاطبی خواهند بود برای کسی که به دیدن اثرآمده باشد.
قابل توجه است، درگیری مخاطب با اثرازویژگی‌های آثاراخیر «آرش فنائیان» است که رد پای آن نیزدر پرفورمانس «ردپا» دیده می‌شود. اجرای این کاراز۱۹ بهمن ماه آغاز شده و تا ۲۸ بهمن ماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است، «آرش فنائیان» چیدمان مفهومی «ساعت شنی» را نیز از ۳تا ۲۰ بهمن درگالری زمستان خانه هنرمندان ایران روی صحنه برد که بااستقبال فراوان هنرمندان و دوستداران هنرپرفورمانس همراه بود.