معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه تهران اعلام کرد: استعفای سعید اسدی از مدیریت تالار مولوی پذیرفته شده است.

پایگاه خبری تئاتر: جعفر گل‌محمدی درباره وضعیت مدیریت تالار مولوی  گفت: آقای اسدی دیگر تمایلی به ادامه فعالیت در تالار مولوی نداشتند و اعلام کرده بودند تا آخر امسال در این تالار می‌مانند به همین دلیل ما هم استعفای ایشان را پذیرفتیم و تا چند روز آینده جانشین ایشان را اعلام می‌کنیم.

او ادامه داد: در حال حاضر چند گزینه برای مدیریت تالار مولوی داریم که اگر اعلام شوند، دوستان متوجه می‌شوند با حضور هر یک از این گزینه‌ها شاید سطح کیفی فعالیت‌های تالار مولوی بالاتر هم برود.

گل‌محمدی درباره تعمیرات تالار مولوی نیز توضیح داد: این موضوع بیش از حد رسانه‌ای شده است. در حال حاضر تالار مولوی کار خود را انجام می‌دهد و تصور نادرستی است که این تالار در مقابل دانشگاه تهران است.

معاون اجتماعی فرهنگی دانشگاه تهران یادآور شد: اداره کل فرهنگی 6 مجموعه دارد که یکی از آن‌ها تالار مولوی است و مانند دیگر زیرمجموعه‌های ماست.

گل محمدی از تأمین بودجه‌هایی برای تعمیرات تالار مولوی خبر داد و افزود: بودجه‌هایی تأمین شده و با توجه به گشایش‌هایی که صورت گرفته، فکر می‌کنم آینده تالار مولوی پربارتر خواهد بود.

او در پایان گفت: فعلا به تعهدات آقای اسدی پایبند هستیم و بعد از انجام این تعهدات، تعمیرات این تالار آغاز خواهد شد. خوشبختانه فعلا هم رکوردی در فعالیت‌های این تالار وجود ندارد.

 به تازگی سعید اسدی مدیر تالار مولوی، با نگارش نوشتاری، کناره‌گیری خود را از این سمت اعلام کرد.

تالار مولوی اصلی‌ترین پایگاه تئاتر دانشگاهی است که زیر نظر دانشگاه تهران اداره می‌شود.

این تالار چندین‌ماه به دلیل آنچه شرایط خطرناک و ناامن خوانده می‌شد، تعطیل شد تا تعمیرات آن انجام شود اما بعد از چند ماه انتظار و در شرایطی که تعمیرات آغاز نشد، درهای تالار مولوی بار دیگر گشوده شد و این تالار این روزها میزبان نمایش «زندگی انسان» به کارگردانی مسعود دلخواه است.