«اَنسِل اِلگورت» در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با عنوان «قصه کرانه غربی» در نقش «تونی» ظاهر می‌شود. این فیلم اقتباسی از نمایشی موزیکال از تئاتر برادوِی است.

پایگاه خبری تئاتر: «اَنسِل اِلگورت» در فیلم جدید استیون اسپیلبرگ با عنوان «قصه کرانه غربی» در نقش «تونی» ظاهر می‌شود. این فیلم اقتباسی از نمایشی موزیکال از تئاتر برادوِی است.

«تونی کوشنر» دارنده جایزه «پولیتزر» و نامزد اسکار، داستان این فیلم را با بازسازی داستان اصلی موزیکال سال ۱۹۵۷ نوشته «آرتو لارِنتس» و «استفن ساندهِیم» با موسیقی «لئونارد برنستاین» اسطوره موسیقی آن زمان، قلم زده است.

«استیون اسپیلبرگ» «کِوین مک‌کالِم» و «کریستی ماکوسکو کریگِر» تهیه‌کنندگی این فیلم را برای کمپانی فاکس برعهده دارند. فیلمبرداری «قصه کرانه غربی» از تابستان ۲۰۱۹ آغاز خواهد شد.

در نمایش اصلی موزیکالی که این فیلم با اقتباس از آن ساخته می‌شود، در سال ۱۹۵۷ «لَری کِرت» نقش «تونی» را ایفا کرد. این نمایش موزیکال در آن سال توانست ۶ جایزه «تونی» که به اسکار تئاتر معروف است را به دست آورد.

«قصه کرانه غربی» در اصل با الهام از رمان معروف «رومئو و ژولیِت» ویلیام شکسپیر خلق شده که داستان رقابت دو گروه گانگستری نوجوان به نام‌های «جِت‌ها» و «کوسه‌ها» را روایت می‌کند.

در سال ۱۹۶۱ هم فیلمی بر اساس همین داستان با عنوان «جِت‌ها» با بازی «ریچارد بِیمِر» در نقش «تونی» ساخته شد که در ۱۱ بخش نامزد اسکار شد و در اوج موفقیت توانست از ۱۱ نامزدی ۱۰ جایزه اسکار از جمله اسکار «بهترین فیلم» و «بهترین کارگردانی» را برای «رابرت وایز» و «جِروم رابینز» را به ارمغان آورد.

«اِنسِل اِلگورت» که در این فیلم جدید اسپیلبرگ قرار است نقش «تونی» را بازی کند، سال گذشته با بازی در فیلم «بچه راننده» توانست نامزد جایزه بازیگری «گلدن گلوب» شود.

آخرین کارهای استیون اسپیلبرگ نیز «بازیکن آماده شماره یک» و فیلم نامزد اسکارِ «پُست» با بازی «مریل استریپ» و «تام هنکس» هستند.