مسئول طرح اجرا در فضاهای پیرامون سالن‌های نمایشی مجموعه تئاتر شهر درباره وضعیت اجراهای این طرح یادآور شد: متونی که اسامی آن‌ها را برای اجرا اعلام کردیم در دست بررسی توسط رئیس تئاترشهر و شورای نظارت و ارزشیابی هستند تا در صورت تأیید در نوبت اجرا قرار گیرند.

پایگاه خبری تئاتر: عباس غفاری که پیش از این اعلام کرده بود پرونده طرح اجرای نمایش در فضاهای پیرامون مجموعه تئاترشهر بسته شده و تنها متونی که پیش از این اتفاق پذیرفته شده بودند فرصت اجرا پیدا خواهند کرد، درباره وضعیت اجرای این متون به خبرنگار مهر گفت: متونی که پذیرفته و نام‌شان را اعلام کرده بودیم به مجموعه ارائه دادیم که توسط اتابک نادری به عنوان رئیس مجموعه تئاترشهر و شورای نظارت و ارزشیابی اداره‌کل هنرهای نمایشی در دست بررسی هستند.

به گفته وی، پس از این بررسی اسامی آثار اعلام می‌شود.

وی درباره اجرای آثار پذیرفته‌شده تا پایان سال جاری در مجموعه تئاترشهر افزود: در حال حاضر در کافه تریای سالن اصلی و همچنین کافه تریای سالن چهارسو و سایه 2 نمایش محیطی به کارگردانی خسرو احمدی و مریم ملکی تا پایان سال اجرا می‌شوند.

مسئول طرح اجرای نمایش در فضاهای پیرامون سالن‌های مجموعه تئاترشهر یادآور شد: پرونده این طرح بسته شده و فقط قرار است آثاری که پیش از تعطیلی طرح پذیرفته شده بودند، فرصت اجرا داشته باشند.