نسیم ادبی از بازی در نمایش «با من بستنی می خوری؟» به کارگردانی بهاره رهنما در فروردین و اردیبهشت 93 در تالار گوشه فرهنگسرای نیاوران خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: نسیم ادبی درباره اجرای این اثر نمایشی به خبرنگار مهر گفت: قرار است از 15 فروردین تا 15 اردیبشت ماه 93 در نمایش «با من بستنی می خوری؟» به کارگردانی بهاره رهنما به عنوان بازیگر حضور داشته باشم. این کار نیز برگرفته از یکی دیگر از متن های کتاب «مالیخولیای محبوب من» نوشته رهنما است که وی تا کنون چندین داستان آن را تبدیل به اثری دراماتیک و نمایشی کرده است.

وی ادامه داد: این نمایش قرار است در سالن گوشه فرهنگسرای نیاوران به صحنه برود. «با من بستنی می‌خوری؟» در راستای کارهای قبلی که در چند سال اخیر من و رهنما با یکدیگر به صحنه برده‌ایم، قرار دارد. در واقع این نمایش نیز اثری عاشقانه و در همان فضای زنانه کارهای قبلی نوشته شده و به صحنه می‌رود.

این بازیگر تئاتر یادآور شد: «با من بستنی می‌خوری؟» یک کار دو نفره است که من و بهاره رهنما در دو بخش مجزا به عنوان بازیگر در آن حضور داریم. یکی از این زنها شخصیتی است که عشقش او را ترک کرده و در کارهای قبلی رهنما هم تکرار شده، اما زن دوم فردی است که عشق این زن در خارج از کشور با او ازدواج کرده است. در این نمایش حرفها و درد و دل‌های زن دوم را هم خواهیم شنید.

بازیگر «این تابستان فراموشت کردم» در پایان بیان کرد: همچنین قرارست نمایش «چشم‌هایی که مال توست» را با بازی بهاره رهنما که در دو سال گذشته در تالارهای مختلف شهر تهران به صحنه رفته است، از 3 تا 5 اسفند ماه در تالار احسان شهر شیراز به صحنه ببریم.

«مالیخولیای محبوب من» نام مجموعه داستانی نوشته بهاره رهنما است که توسط انتشارات نگاه منتشر شده است. این مجموعه شامل هشت قصه بهم پیوسته است که عمدتا درباره زنان و مسایل مربوط به زنان است.