مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران با بیان اینکه مدیر تالار مولوی تا هفته آینده معرفی می‌شود، گفت: استعفای سعید اسدی از مدیریت تالار مولوی معنایی ندارد، زیرا وی قرار بود فقط تا اوایل اسفند در این مجموعه بماند.

پایگاه خبری تئاتر: جعفر گل‌محمدی مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران ضمن رد خبر استعفای مدیر تالار مولوی اظهار داشت: اینکه مدام نوشته می‌شود آقای سعید اسدی استعفا داده، درست نیست. اصلاً استعفایی در کار نبوده است.

وی با بیان اینکه استعفا معنایی ندارد، افزود: ایشان قرار بود تا شهریور ماه در تالار باشند، اما خواهش کردیم تا اوایل اسفند ماه در مولوی بمانند، بنابراین وقت مدیریت سعید اسدی به پایان رسید. آقای اسدی دیگر تشریف ندارند و تا هفته آینده مدیر جدید معرفی خواهد شد. 

مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه تهران تصریح کرد: در تأمین بودجه مشکلاتی وجود دارد که اخیراً گشایش‌هایی ایجاد شده و بنا داریم پس از جشنواره تئاتر عروسکی و تجربه تعمیرات را آغاز کنیم.

وی در خصوص اظهارنظر بهروز بختیاری مدیر گروه پردیس هنرهای زیبا مبنی بر اینکه تالار مولوی جزء دارایی‌های دانشکده هنرهای زیبا است، گفت: اگر ایشان چنین احساسس دارند می‌توانند مکاتبه‌ای را با رئیس دانشگاه تهران انجام دهند و اگر رئیس دانشگاه دستور دادند ما اطاعت می‌کنیم؛ اساسا مدعیان تالا مولوی زیاد هستند.

گل‌محمدی بیان داشت: هر کدام از مدعیان توانستند دانشگاه تهران را مجاب کند، می‌توانند مدیریت مولوی را بر عهده بگیرند. جالب است بخش زیادی از خدمات ما به دانشکده هنرهای زیبا است.

 ‌تالار مولوی که تحت حمایت دانشگاه تهران است از اوایل سال 92 به بهانه تعمیرات تعطیل شد. در این مدت همواره شایعات و اخباری مبنی بر آغاز تعمیرات و بازگشایی تالار منتشر می‌شد اما هیچ گاه این اتفاق رخ نداد. شرایط تا جایی پیش رفت که گروه نمایش «خشت خام» تصمیم گرفت تا با امکاناتی همچون لامپ و مهتابی اجرا خود را به صحنه ببرد.‌ سرانجام مسائل و مشکلات روز به روز افزایش پیدا کرد تا اینکه سعید اسدی مدیر تالار مولوی از سمت خود استعفا داد و از تالار مولوی رفت و حال شرایط این مجموعه تئاتری بیش از هر زمان دیگری نامعلوم است.