سرپرست گروه تئاتر «بدن دیوانه» از برگزاری کارگاه آموزشی سه روزه با عنوان «قورباغه آب‌پز» در پانزدهمین جشنواره تئاتر «تجربه» خبر داد که مخصوص دانشجویان مرد است.

پایگاه خبری تئاتر:  یاسر خاسب درباره جدیدترین فعالیت خود در عرصه تئاتر گفت: قرار است در پانزدهمین جشنواره تئاتر «تجربه» کارگاه آموزشی 3 روزه‌ای را برگزار کنیم که حضور در آن شرایط خاصی دارد. عنوان این کارگاه آموزشی «قورباغه آب‌پز» است در یک استخر برگزار خواهد شد.

وی درباره شرایط حضور در جدیدترین کارگاه آموزشی گروه «بدن دیوانه» یادآور شد: این کارگاه مخصوص دانشجویان مرد و دارای شرط سنی است. ضمن اینکه دانشجویانی که مشکلات جسمی و بیماری نظیر ناراحتی قلبی دارند نباید در این کارگاه آموزشی حضور پیدا کنند.

سرپرست گروه «بدن دیوانه» درباره زمان ثبت‌نام برای حضور در این کارگاه آموزشی و همچنین ظرفیت مدنظر برای ثبت‌نام گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در کارگاه «قورباغه آب‌پز» می‌توانند از امروز تا زمان برگزاری جشنواره تئاتر تجربه به پردیس هنرهای زیبای دانشگاه تهران مراجعه و ثبت‌نام کنند. ثبت‌نام برای دانشجویان تمام رشته‌ها آزاد است.

به گفته وی، قرار است در هر روزِ این کارگاه 3 روزه 20 دانشجو حضور داشته باشند.

خاسب درباره احتمال برگزاری مجدد کارگاه «قورباغه آب‌پز» بعد از جشنواره تئاتر «تجربه» تأکید کرد: بعدها می‌توان این کارگاه را عمومیت داد و برگزار کرد تا علاقه‌مندان دیگر که دانشجو نیستند هم بتوانند از این کارگاه استفاده کنند.

این کارگردان جوان تئاتر با اشاره به برگزاری این کارگاه توسط اعضای گروه «بدن دیوانه» به صورت نامحسوس در شهرهای مختلف یادآور شد: ما پیش از  این به همراه اعضای گروه و بدون اینکه به مردم گفته شود که این یک کارگاه تئاتری است، در استخرهای شهرهای مختلف کارگاه را برگزار می‌کردیم و جالب این بود که مردم بدون اینکه بدانند اتفاقی تئاتری در حال شکل گرفتن است، با ما همراه می‌شدند.

یاسر خاسب از کارگردان‌های جوان و تجربه‌گرای تئاتر ایران است که آثاری نظیر «هدیه مرموز»، «آکواریوم هوا» و «گل» را در داخل و خارج از کشور روی صحنه برده است.