رضا یزدانی خواننده پاپ به گروه اجرایی نمایش «در روزهای آخر اسفند» کار جدید محمد رحمانیان پیوست.

پایگاه خبری تئاتر: این نمایش که تازه‌ترین کار محمد رحمانیان است، از روز دوشنبه (پنجم اسفندماه) اجرای خود را در تالار وحدت آغاز می‌کند.

اشکان خطیبی بازیگر و مجری طرح این پروژه  گفت: حضور رضا یزدانی در نمایش ما قطعی شده است و این خواننده هر شب در اجرای ما حضور دارد و قطعه پایانی را اجرا می‌کند.

نمایش «در روزهای آخر اسفند» با بازی اشکان خطیبی و غزل شاکری به صحنه می‌رود و این اثر هنری تلفیق تئاتر و کنسرت است که در خلال اجرای آن 10 ترانه خاطره‌انگیز اجرا می‌شود.

محمد رحمانیان این نمایش را بزرگداشتی برای خوانندگان پاپ می‌داند و با اجرای آن به خوانندگانی همچون فرهاد مهراد و فریدون فروغی ادای دین می‌کند.

بهروز صفاریان به عنوان آهنگساز با اجرای این نمایش همکاری دارد.

نام نمایش «در روزهای آخر اسفند» از یکی از اشعار محمدرضا شفیعی کدکنی گرفته شده و همان گونه که از این نام برمی‌آید، این نمایش در حال و هوای روزهای پایانی سال و عید نوروز اجرا می‌شود.

نخستین اجرای این اثر نمایشی ساعت 18 و 30 دقیقه روز دوشنبه 5 اسفندماه به صحنه می‌رود و بلیت این نمایش تا روز 10 اسفندماه فروخته شده است.

به گفته اشکان خطیبی به زودی پیش‌فروش بلیت این نمایش برای تاریخ 10 تا 15 اسفندماه آغاز می‌شود.

محمد رحمانیان چندی پیش نمایش «آرش ساد» نوشته بهرام بیضایی را در تالار وحدت اجرا کرد که این نمایش که فقط سه روز اجرا داشت و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت.