کارگردان «بچه‌خور» که به تازگی در جشنواره فیلم کوتاه تهران انتخاب شده است،‌ گفت: این فیلم دغدغه‌ بچه‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست را به تصویر می‌کشد.

پایگاه خبری تئاتر: محمد کارت کارگردان فیلم کوتاه «بچه‌خور» که در سی و پنجمین جشواره فیلم کوتاه تهران حضور دارد، درباره این اثر گفت: فیلم «بچه‌خور» درباره بچه‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست است که در فضای خفقان‌آوری زندگی می‌کنند. این موضوع معضلی اجتماعی است، که پرداختن به آن برایمان دغدغه بود.

وی ادامه داد: ما در فیلم «بچه‌خور» سعی کردیم تصویری از زندگی بچه‌های بدسرپرست و بی‌سرپرست ارائه کنیم که کمتر دیده شده و برشی از مسائل و مشکلات احتمالی آنها را به چالش بکشیم.

این کارگردان سینمای ایران درباره مراحل ساخت فیلم «بچه‌خور» بیان کرد: ساخت فیلم «بچه‌خور» از اسفند‌ماه سال ۹۶ آغاز شد و اردیبهشت سال جاری آماده نمایش شد و زمان آن ۱۵ دقیقه است.

وی درباره سی‌وپنجمین جشنواره فیلم کوتاه تهران گفت: جشنواره فیلم کوتاه تهران برای ما فیلمسازان کوتاه،‌ جشنواره بسیار مهمی است. امیدوارم مخاطبان فیلم‌«بچه‌خور» در این جشنواره ارتباط خوبی را این فیلم برقرار کنند.

کارت درباره پیش‌‌بینی دریافت جوایز برای فیلم «بچه‌خور» اظهار کرد: ما تلاش خودمان را کردیم تا فیلمی تولید کنیم که گرم باشد و به دل مخاطب بنشیند. نمی‌توان حدس زد که چه جوایزی در انتظار «بچه‌خور» است،‌ چرا که هنوز آثار دیگر را مشاهده نکرده‌ایم.

نگارش فیلمنامه «بچه خور» را آبان عسکری و محمد کارت  و مدیریت فیلمبرداری آن را هادی بهروز برعهده داشته‌اند. از بازیگران این فیلم می‌توان به بهرام ابراهیمی، علیرضا مهران، علیرضا حکیمی، فرهانه سبحانی،علی بحری اشاره کرد. در خلاصه داستان این فیلم آمده است: هیچکس عشق کودکان را جدی نمی‌گیرد اما در حقیقت هیچ چیز زیباتر و قدرتمندتر از عشقی کودکانه نیست.