همایون غنی‌زاده کارگردان تئاتر که این روزها 2 نمایش «در انتظار گودو»و«ملکه زیبای لی‌نین» را اجرا می‌کند‌، از تماشاگران نمایش‌هایش قدردانی کرد.

پایگاه خبری تئاتر: همایون غنی‌زاده کارگردان تئاتر که این روزها 2 نمایش «در انتظار گودو»و«ملکه زیبای لی‌نین» را اجرا می‌کند‌، از تماشاگران نمایش‌هایش قدردانی کرد.

او در متن یادداشتی آورده است:

« هیچ هنرمندی نیست که نگران توجه مخاطب به آثارش نباشد و قطعاً اینجانب و گروه اجرایی دو نمایش "درانتظار گودو" و "ملکه زیبایی لی‌نین" نیز از این قاعده مستثنی نبوده‌ایم!

می‌خواهم از طرف خود و گروه! صمیمانه‌ترین سپاس‌ها و عمیق‌ترین قدردانی‌ها را از شما تماشاگران عزیزی داشته باشم! که با استقبال و حمایت‌های خوب‌تان در همین چند روز ابتدایی اجرا! و حضور نشاط‌بخش‌تان در مقابل صحنه‌ی اجرا! تمام خستگی این چندماه آماده‌سازی کار را از جسم و روح ما بدر و برای ادامه مسیر دلگرم‌مان نموده‌اید!

سپاس و آرزوی بهترین‌ها برای شما عزیزانی که هیچگاه تنهای‌مان نگذاشته‌اید.»

نمایش «در انتظار گودو» نوشته ساموئل بکت و کار غنی‌زاده هر شب با بازی پیمان معادی‌، علی سرابی‌، رامین سیاردشتی‌ و رضا بهبودی‌ به صحنه می‌رود.

این نمایش هر شب ساعت 17و30 در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر اجرا دارد.

همچنین نمایش «ملکه زیبایی لی نین» نوشته مارتین مک دونا و کار غنی‌زاده با بازی ویشکا آسایش‌، سعید چینگیزیان‌، همایون غنی‌زاده و مهدی کوشکی‌ اجرا می‌شود.

این نمایش نیز هر شب ساعت 20 و30 دقیقه در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر به صحنه می‌رود.