بهرام تشکر از اجرای نمایش ˝ دختر یانکی˝ در چند شهرستان خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: نمایش کمدی" دختر یانکی" نوشته نیل سایمون و به کارگردانی بهرام تشکر چندی پیش در فرهنگسرای نیاوران اجراهای عمومی خود را با موفقیت روی صحنه برد.

بهرام تشکر در این باره گفت: کار ما هنوز با " دختر یانکی" تمام نشده است. شهرستان‌های مختلفی از ما برای اجرای این نمایش دعوت کرده‌اند از جمله شیراز، کرمانشاه، بابلسر، بندر عباس، رشت و چند شهرستان دیگر که اولین دور اجراهایمان از اواسط اسفند و فروردین اولین دور اجراهای خود را در شیراز آغاز می‌کنیم.


تشکر در ادامه گفت :موسسات فرهنگی این شهرستان‌ها از ما دعوت به کار کرده‌اند و ما به شرط این که هیچ تغییری در اجرا ندهیم فیلم کار را برای بازبینی فرستادیم و خدا را شکر قبول کردند و ایراد و اشکالی بوجود نیامد. این یک اتفاق فرهنگی نیکو است که اجراهایی از تهران به شهرستان‌ها بروند و امیدوارم اجراهایی از شهرستان هم بتوانند در تهران به روی صحنه بروند و این خود می‌تواند کمک بسیاری به ارتقا تئاتر در شهرستان‌ها داشته باشد.


او ضمن اشاره به ارائه این اثر به تئاتر شهر برای اجرای عمومی دوباره توضیح داد: از آنجا که " دختر یانکی" در فرهنگسرای نیاوران مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت آن را برای نوبت اجرا به تئاتر شهر هم ارائه دادیم.