نمایش «چی شد که من مار خوردم؟»کار گلبرگ ابوترابیان که برشی از زندگی یک آدم و مارخوردگی او را روایت می‌کند،‌در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی این روزها روی صحنه است.

پایگاه خبری تئاتر:  ابوترابیان درباره این اثر نمایشی گفت: داستان «چی شد که من مارخوردم» برشی از زندگی و مشکلات آدمی است که مار خورده می‌شود.

وی ادامه داد: مارخوردگی یک ضرب المثل قدیمی است که اشاره به معصومی به نام انسان دارد که به رغم آنکه می‌تواند بی‌گناه باشد، اما به هر دلیلی اجتماع از او یک افعی درست می‌کند به گونه‌ای که دیگران را نیش بزند.

این کارگردان با اشاره به اینکه این نمایش یک اثر اقتباسی است،عنوان کرد: چی شد که من مار خوردم در واقع براساس نمایشنامه روسی به نام «چی شد که من سگ خوردم» نوشته و اقتباسی شده است.

ابوترابیان همچنین درباره این نمایش یادآور شد:«چی شد که من مار خوردم؟» در سال 91 در خانه نمایش اجرا کردیم‌، در آن زمان در کنار اجرایمان موسیقی زنده داشتیم‌، اما در اجرای جدیدمان از موسیقی انتخابی استفاده کرده‌ایم.

او درباره اجرای این نمایش در تماشاخانه تازه تاسیس استاد جمشید مشایخی تصریح کرد: مدیریت سالن استاد مشایخی از گروه ما برای اجرا در این سالن دعوت کردند‌، سالن استاد مشایخی یک سالن بلک باکس است که برای اجراهای کم پرسوناژ بسیار مناسب است و محیط خوبی برای چنین اجراهایی دارد.

این کارگردان همچنین با اشاره به تک بازیگر بودن نمایش «چی شد که من مار خوردم؟» گفت: در این نمایش امیر کربلایی‌زاده به عنوان بازیگر حضور دارد‌، در واقع متن این کار از ابتدا براساس حضور این بازیگر نوشته شده است.

نمایش«چی شد که من مار خوردم» این روزها ساعت 19 در تماشاخانه استاد جمشید مشایخی اجرا می‌شود.

تماشاخانه استاد مشایخی‌، واقع در ضلع شمالی غربی چهارراه ولیعصر (عج)،‌ جنب داروخانه مصدق‌، پلاک 1478،‌ طبقه همکف واقع است.

در این نمایش محمد وفایی (طراح پوستر و عکاس) آرشام مودبیان (انتخاب و ضبط موسیقی)،‌هومن سلیمی و حید (مدیر تولید) ‌، گلبرگ ابوترابیان(طراح صحنه و لباس)، ملیکا صفاوردی(منشی صحنه)، شهرزاد مشکوری و مینو آذرمگین (مدیران صحنه)،‌احسان سخا (مدیر هماهنگی) همکاری دارند.