محمد رحمانیان با اشاره به اجرای نمایش «صدام» با حضور بازیگرانی چون علی عمرانی، مهتاب نصیر پور و اشکان خطیبی در تالار وحدت از نگارش نمایشنامه «تغییر چهره» خبر داد که قرار است به کارگردانی خطیبی روی صحنه برود.

پایگاه خبری تئاتر: محمد رحمانیان نویسنده و کارگردان تئاتر درباره فعالیتهایش در سال آینده  گفت: قرار است بعد از اتمام اجرای نمایش «در روزهای آخر اسفند» روی پروژه «صدام» کار کنم البته چند کار کوچکتر هم در دست نگارش دارم که قرار است سال 93 به سرانجام برسند. همچنین در حال نگارش نمایشنامه ای به نام «تغییر چهره» هستم که قرار است اشکان خطیبی کارگردانی اش را بر عهده داشته باشد.

وی درباره نمایش «صدام» توضیح داد: تمرین‌های نمایش «صدام» را از 15 خرداد آغاز می کنم که تا 31 شهریور ماه ادامه خواهد داشت. صحبت‌هایی هم برای اجرا در تالار وحدت داشته ام اما چون روند کار خیلی طولانی است و نیاز به جلسات زیاد گفتگو و تمرین با بازیگران دارد بنابراین تا امروز تنها تعدادی از بازیگران کار قطعی شده اند.

کارگردان «آرش ساد» با اشاره به اینکه نمایش جدیدش حدود 80 بازیگر دارد، ادامه داد: تاکنون حضور علی عمرانی، اشکان خطیبی و مهتاب نصیرپور به عنوان بازیگر در نمایش «صدام» قطعی شده است. مدیریت هنری بر عهده بهرام شاه ابراهیمی خواهد بود و ساخت موسیقی را هم فردین خلعتبری انجام  می دهد. این نمایش روند زندگی صدام و اتفاقات زندگی پرماجرای وی تا بعد از اعدام و پیامدهای آن را به تصویر می کشد. مدت زمان کار هم بسیار طولانی و در حدود سه و نیم تا چهار ساعت به طول می انجامد که امیدوارم بتوانم به درستی این زندگی و ماجراهای آن را بیان کنم.

رحمانیان در حال حاضر کارگردانی کنسرت - نمایش «در روزهای آخر اسفند» را با بازی اشکان خطیبی و غزل شاکری و آهنگسازی بهروز صفاریان برعهده دارد که هر شب ساعت 18:30 در تالار وحدت روی صحنه می رود. وی پیش از این و در بهمن ماه نیز نمایش «آرش ساد» را با تعدادی از هنرجویان بازیگری مقیم کانادا به مدت سه شب در تالار وحدت به صحنه برده بود.