۱۷ دی‌ماه میکاییل شهرستانی با نمایش آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن در سالن چهارسو مجموعه تئاتر شهر به روی صحنه می‌آید.

پایگاه خبری تئاتر: میکاییل شهرستانی بازیگر، کارگردان ومدرس دانشگاه با نمایش  منو درام آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن از17 دی‌ماه در تالار چهارسو به روی صحنه می‌آید.

نمایش آوازه‌خوان خیابان‌های  منهتن زندگی‌نامه بازیگری در آستانه مرگ است که با دخترش مواجه می‌شود.  شهرستانی 24 سال پیش در سال 1373 در نمایش مونودرام  مویه جم به نویسندگی و کارگردانی قطب‌الدین صادقی به روی صحنه آمد و بابیان مونولوگ به بازیگری و نقش‌آفرینی پرداخت . او در نمایش مونودرام آوازه‌خوان خیابان‌های منهتن علاوه بر کارگردانی به نقش‌آفرینی می‌پردازد که از این منظر این نمایش می‌تواند در کارنامه این هنرمند حایزاهمیت باشد.

شهرستانی  در نمایش آوازه‌خوان  خیابان‌های منهتن 70 دقیقه به‌تنهایی مونولوگ می‌گوید و نقش‌آفرینی می‌کند. ایده اولیه نمایش آوازخوان خیابان‌های منهتن را خودش طراحی کرده است و نیما مهر آن را نگاشته است .

شهرستانی که در کارنامه پرفروغ بازیگری‌اش  در نمایش‌های بی‌شماری درخشیده است که از این میان می‌توان به حضور او در بسیاری از نمایش‌های دکتر قطب‌الدین صادقی اشاره کرد و از میان این نمایش‌ها می‌توان به نمایش‌های هملت، ‏‌ مکبث ،مویه جم ،هفت قبیله گمشده ، بهرام چوبینه،زنان صبراو مردان شتیلا،آرش، سحوری و اگر نرفته بودی  اشاره کرد .

وی همچین در نمایش‌های ازدواج آقای می سی سی پی  به کارگردانی حمید سمندریان ، سانتا کروز به کارگردانی  هما روستا ، ‌مریم و مرداویج به کارگردانی بهزاد فراهانی ،خاطرات هنرپیشه نقش دوم به کارگردانی هادی مرزبان ، مهر و آینه‌ها به کارگردانی حمید امجد ‏ به نقش‌آفرینی پرداخته است . ‏این هنرمند نمایش‌های بی‌شماری را در مقام کارگردان به روی صحنه آورده است که از میان می‌توان به نمایش آرش ،خانه برناردو آلبا ‏، دایی وانیا، اشاره کرد.

میکاییل شهرستانی  از 17 دی با نمایش آوازه‌خوان  خیابان‌های منهتن به روی صحنه می‌آید.این ‏‌نمایش تا 18 بهمن در تالار چهارسو به روی صحنه است .