مدیر عامل خانه تئاتر گفت: مرکز هنرهای نمایشی نسبت به ما نهایت کم لطفی را داشت و به تعهدهایش عمل نکرد.

پایگاه خبری تئاتر: ایرج راد پییش از رونمایی از پوستر هفتمین دوره مسابقه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی، در سخنانی کوتاه گفت: خوشحالم که هفتمین دوره این مسابقه نیز در حال برگزاری است، هرچند ما هنوز بدهی های دوره ششم را پرداخت نکرده ایم.

وی ادامه داد: مرکز هنرهای نمایشی نسبت به ما نهایت کم لطفی را داشا و به تعهدهایش عمل نکرد و از 38 میلیون تومانی که قرار بود به ما بدهد تنها 21 میلیون تومانش را پرداخت کرد. به همین دلیل ما هنوز از برگزاری دوره پیشین مسابقه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی، بدهکاریم.

راد اظهار کرد: امیدواریم که همیشه توان مالی لازم را داشته باشیم تا بتوانیم برنامه های خانه تئاتر را عملی کنیم.

مدیر عامل خانه تئاتر با اشاره به کم لطفی های مرکز هنرهای نمایشی در حق خانه تئاتر تصریح کرد: مرکز هنرهای نمایشی نهایت کم لطفی را در حق ما داشته است. در سال جاری هیچ پولی به ما نداده اند.

در بخش دیگری از این مراسم بهزاد صدیقی دبیر هفتمین دوره مسابقه انتخاب آثار بر‌تر ادبیات نمایشی ایران گفت: امسال در حالی مقدمات برگزاری مسابقه انتخاب آثار را فراهم می‌کنیم که هنوز هیچ مبلغی از طرف مرکز هنرهای نمایشی به کانون پرداخت نشده است. با این حال هفته گذشته جلسه ای با مسئولان مرکز هنرهای نمایشی داشتیم که قول های مساعدی به ما دادند که امیدواریم در هفته جاری عملی شوند.

وی ادامه داد:‌ ما برای برگزاری این دوره از مسابقه انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی اسپانسری را جذب کرده ایم. شرکت «آذر سیماب» در حدود 20 میلیون تومان از هزینه های ما را تامین می کند. با این مبلغ ما بدهی های سال گذشته را تصفیه و باقی مانده را برای امسال هزینه می کنیم.

در مراسم رونمایی از پوستر هفتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران محمد امیریاراحمدی، سیاوش چراغی‌پور، خسرو احمدی، بهزاد صدیقی و شوکا امیریاراحمدی (طراح پوستر هفتمین این دوره) حضور داشتند.

مراسم افتتاحیه مسابقه هفتمین دوره انتخاب آثار برتر ادبیات نمایشی ایران روز شنبه (17 اسفند ماه) ساعت 18 در سالن استاد ناظرزاده تماشاخانه ایرانشهر برگزار می‌شود.

همچنین نشست رسانه‌ای این دوره مسابقه انتخاب آثار برتر روز سه‌شنبه (13 اسفندماه) در محل تشکیل جلسات خانه تئاتر برگزار می شود.