حسن دادشکر گفت: برای ارائه آثارم به هرسالنی مراجعه می‌کنم می‌گویند بودجه نیست! یعنی دیگران مجانی کار می‌کنند؟

پایگاه خبری تئاتر: حسن دادشکر درباره کم کاری اش در حوزه تئاتر کودک در چند سال اخیر به خبرنگار تئاتر هنرآنلاین گفت: حدود دو سال است که 3متن برای اجرا به کانون پرورش فکری کودک و نوجوان ارائه دادم که هربار می‌گویند بودجه نداریم. من نمیدانم شاید دیگران مجانی کار می‌کنند! من که نمی توانم بروم دنبال این که چرا بعضی‌ها چند کار در سال روی صحنه می‌برند. مجبورم مطابق قانون و عرف پیش بروم و منتظر بمانم.

او در ادامه افزود : پس از تعطیلات نوروز با بازی در نمایش "طلسم صبحگل" به کارگردانی قطب الدین صادقی در تالار اصلی مجموعه تئاتر شهر روی صحنه می‌روم. نمایش "طلسم صبحگل" شوخی‌نامه‌ای است براساس نمایش‌های تخت‌حوضی و نمایش‌های شادی‌آور نوشته شده است. این اثر نمایشی دو سیاه دارد و سیاه‌های این نمایش نیز به دلیل نگاه جدید قطب‌الدین صادقی به این موضوع با سیاه‌های نمایش‌های تخت حوضی دیگر متفاوت هستند، به طوری که حتی در این کار وجه دلقک بودن از سیاه بودن شخصیت‌ها بیشتر است.

آخرین بار که در سمت کارگردان نمایشی را روی صحنه بردم سال 90 بود که نمایش کودک " افسانه‌های لو" را اجرا کردیم کاری بود که شیوه و تکنیک ترکیبی ماسک و عروسک داشت و درباره پدر و پسری بود که پدر از راه تعریف داستان مطالب آموزنده را به او آموزش می‌داد.

دادشکر ضمن ابراز گله‌مندی از این که هنوز فراخوان جشنواره تئاتر عروسکی مبارک منتشر نشده گفت: هنرمندان این عرصه بلاتکلیف هستند و هنوز نمی‌دانند چه باید بکنند.


منبع: هنرآنلاین