نمایش «آن سوی رنگ» به کارگردانی مهرداد خامنه‌ای‌دو به عنوان کاری از گروه تئاتر اگزیت در آموزشگاه هنرهای نمایشی باران روی صحنه رفته است.

پایگاه خبری تئاتر: «آن سوی رنگ» برداشتی از نمایشنامه «مهاجران» اثر اسلاومیر مروژک است و ناهید مسلمی، الهام یگانی، محمد زراعتی و منصور میرزابابایی در آن به ایفای نقش می‌پردازند. نمایش «آن سوی رنگ» روایتی از همراهی مهاجرانی است که هر کدام بنا به دلیلی کشور خود را ترک کرده‌اند.

طراحی صحنه و لباس این کار را هوشمند هنرکار برعهده دارد. یوریک کریم‌مسیحی پوستر و بروشور را طراحی کرده و کارین کریم‌مسیحی عکاس این نمایش است. شیرین میرزانژاد مسئولیت دستیاری کارگردان را برعهده دارد و همچنین جواد اعرابی مدیر تولید است.

گروه تئاتر اگزیت در سال 2005 با ایده تئاتر چند زبانه و فراملیتی، فعالیت خود را در کشور نروژ آغاز کرد و تاکنون «شازده کوچولو» نوشته آنتوان دو سنت اگزوپری، «مهاجران» و «نردبان» اقتباسی آزاد از «زاویه» غلامحسین ساعدی به عنوان کارهایی از آثار این گروه در نروژ و آلمان روی صحنه رفته است.

همچنین خامنه‌ای‌دو سه نمایش «من موجودی احساساتی هستم» اثر ایوانسلر، «چهار صندوق» اثر بهرام بیضایی و «ماهی سفید کوچولو» نوشته صمد بهرنگی را در قالب کارهای گروه تئاتر اگزیت در نروژ روی صحنه برده است.

«آن سوی رنگ» هر شب در محل آموزشگاه هنرهای نمایشی باران واقع در خیابان نجات‌الهی، ابتدای خیابان اراک، شماره 72، طبقه چهارم، از ساعت 19.30 روی صحنه می‌رود.