از دوشنبه 12 اسفند ماه به دلیل تعهدی که سامان دارابی برای بازی در مجموعه تلویزیونی «معمای شاه» داشته است طوفان مهردادیان جایگزین وی در نمایش «من چجوری ممکنه یه پرنده باشم؟» به کارگردانی روح الله جعفری شده است.

پایگاه خبری تئاتر: روح الله جعفری کارگردان نمایش «من چجوری ممکنه یه پرنده باشم؟» درباره تغییراتی که در گروه بازیگران این نمایش رخ داده است گفت: به دلیل قراردادی که سامان دارابی از قبل با پروژه تلویزیونی «معمای شاه» به کارگردانی محمدرضا ورزی داشت و به خاطر اینکه تغییری در زمان تصویربرداری سکانس هایی که دارابی در کاخ گلستان بازی داشت به وجود آمده بود و این بازیگر هم مجبور بود تمام روز در خدمت این سریال باشد با هماهنگی که با وی داشتیم قرار شد بازیگر دیگری جایگزینش شود.

وی افزود: بنابراین از روز دوشنبه 12 اسفند ماه طوفان مهردادیان جایگزین سامان دارابی شد. 48 ساعت به صورت مداوم با مهردادیان تمرین داشتیم تا او بتواند خودش را برای حضور در نقش پدر شخصیت اصلی نمایش یعنی همان کودکی که به جای دست یک بال دارد، آماده کند. در سالهای اخیر خوشبختانه شاهد حضور بازیگران تئاتر در پروژه های سینمایی و تلویزیونی هستیم اما خوب است که دست اندرکاران این پروژه ها شرایطی را فراهم کنند که بازیگران بتوانند به کارهای تئاتری خود هم برسند نه اینکه تمام مدت مجبور باشند در اختیار یک سریال یا فیلم سینمای قرار گیرند.

نمایش «من چجوری ممکنه یه پرنده باشم؟» نوشته ماتئی ویسنی یک است که با دراماتورژی و کارگردانی روح الله جعفری تا آخر اسفند ماه ساعت 19:30 دقیقه در تالار چهارسو مجموعه تئاتر شهر به صحنه می رود. البته قرار است از 17 تا 31 فروردین ماه 93 نیز اجرای این اثر نمایشی ادامه پیدا کند.

«من چه جوری ممکنه یه پرنده باشم؟» داستان کودکی را روایت می‌کند که هنگام تولد به جای دست راست، یک بال دارد و همین موضوع موجب سوء استفاده دیگران از او می‌شود تا موقعیت خود را در جامعه ارتقا دهند. تاکنون هنرمندانی چون عباس جوانمرد، جعفر والی، احمد نوربخش، قطب الدین صادقی، شیرین یزدان بخش، علی سلیمانی، محمد ساربان و... به دیدن این نمایش نشسته اند.


منبع: خبرگزاری مهر