نمایشنامه‌ «یک دقیقه سکوت» نوشته محمد یعقوبی به کارگردانی آیدا کیخایی برای خیریه نمایشنامه خوانی می‌شود.

پایگاه خبری تئاتر:  آیدا کیخایی هنرمند تئاتر که مدتی است در کانادا زندگی می‌کند‌، اخیرا به ایران بازگشته و از اجرای نمایشنامه خوانی «یک دقیقه سکوت» به نفع بنیاد خیریه «یاوری سبز» خبر داد.

این هنرمند تئاتر به خبرنگار تئاتر گفت: قرار است این نمایشنامه روز شنبه 24 اسفند ماه در فرهنگسرای ارسباران نمایشنامه‌خوانی شود.

به گفته او؛ این نمایشنامه با نقش‌خوانی علی سرابی،‌ باران کوثری‌، نوید محمدزاده‌، فهیمه امن‌زاده‌، معصومه رحمانی‌، آریا توسلی‌ و تینو صالحی نمایشنامه خوانی می‌شود.

این اثر نمایشی به عنوان کاری از گروه تئاتر «این روزها» روز شنبه 24 اسفند راس ساعت 17 و 30 دقیقه در فرهنگسرای ارسباران روخوانی خواهد شد.

 نمایشنامه «یک دقیقه سکوت» یکی از مشهورترین نمایشنامه‌های محمد یعقوبی است.

این نمایشنامه پیش از این سال 80 توسط یعقوبی در تالار «چهارسو»ی مجموعه تئاتر شهر اجرا شد و مورد استقبال تماشاگران قرار گرفت، 9 سال بعد یعنی سال 89 نیز همین نمایشنامه با کارگردانی آیدا کیخایی همسر یعقوبی در تالار کوچک مولوی به صحنه رفت و باز هم با استقبال تماشاگران روبرو شد.

این زوج تئاتری که مدتی است در کانادا زندگی می‌کنند به تازگی این نمایشنامه را در دانشگاه تورنتو نمایشنامه‌خوانی کردند که تمام ظرفیت سالن پر شد.