مدیرعامل خانه هنرمندان با بیان اینکه مدیر جدید تالار مولوی تا پایان سال ۹۲ معرفی می‌شود، گفت: من برای کمک و احیای تالار مولوی به شورای سیاست‌گذاری این مرکز تئاتر آمده‌ام.

پایگاه خبری تئاتر: مجید سرسنگی مدیرعامل خانه هنرمندان و عضو شورای سیاست‌گذاری تالار مولوی درباره وضعیت این تالار اظهار داشت: نخستین جلسه شورای سیاست‌گذاری قبل از سال جدید برگزار خواهد شد تا تالار بتواند از سال 93 فعالیتش را آغاز کند؛ در تلاشیم تا تعمیرات را نیز هر چه سریع‌تر برطرف سازیم.
وی افزود: خودم خیلی به آینده این مجموعه امیدوار هستم و به آقای گل‌محمدی هم قول داده‌ام هر کاری که از دستم برآید انجام دهم تا تالار مولوی احیا شود.
سرسنگی تالار مولوی را بخشی از میراث فرهنگی کشور خواند و گفت: نمی‌توان این تالار را به گوشه‌ای راند. امیدوارم در این فصل جدید و با همکاری دوستان شورای سیاست‌گذاری، مولوی از رخوت درآید و باردیگر به مرکز فعال تئاتر دانشگاهی و تئاتر حرفه‌ای تبدیل شود.

مدیرعامل خانه هنرمندان در پاسخ به این سوال که اگر برآیند نظر شورا برای مدیریت تالار مولوی شما باشید، آیا مدیریت مولوی را می‌‌پذیرید، گفت: بنده به اندازه کافی منصب و مشغله مدیریتی دارم. من به خاطر مدیریت تالار مولوی به شورای سیاست‌گذاری این مرکز تئاتر نیامدم بلکه حضورم برای کمک بوده است. امیدواریم که مدیر جدید مولوی قبل از سال 93 معرفی شود.

 مرکز تئاتر مولوی پس از تعطیلی ناشی از تعمیرات با مشکلات متعددی مواجه شد اما نتوانست توجه دانشگاه تهران را به خود جلب کند. در نهایت استعفای سعید اسدی توانست دانشگاه تهران را از خواب زمستانی بیدار سازد که این بیداری منجر به تشکیل شورای هفت نفره متشکل از محمدباقر قهرمانی، حسین میرزایی، مجید سرسنگی، جعفر گل‌محمدی، رحمت امینی، سعید اسدی، فریدون علیاری شد که حال مدیریت تحت نظر این شورا خواهد بود.