ستاره اسکندری، الهام کردا و سارا بهرامی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

پایگاه خبری تئاتر: ماهیان با بیان اینکه نمایش «هم هوایی» سه روایت از سه زن است که کارکترهای مستند و شناخته شده‌ای هستند در توضیح این خبر گفت: صدری نمایش‌نامه را به شیوه خاص خود نوشته و در این راستا به خوبی از تخیل و اتفاقات واقعی بهره گرفته که بسیار خوب پرداخت شده و می‌توان گفت نویسنده در نگارش به بلوغ رسیده است.

وی ادامه داد: از یک سال قبل می‌دانستم قصد نگارش اثری با این موضوع را در ذهن دارد، بر همین اساس برنامه‌ریزی‌ برای اجرا از همان زمان آغاز شد و قصد داشتم تا نمایش را در تماشاخانه ایرانشهر روی صحنه ببرم اما طبق معمول با حجم بالای درخواست‌ گروه‌ها مواجه شدم که در نتیجه تصمیم به اجرا در تالار حافظ گرفتم.

این هنرمند که با نمایش «سه جلسه تراپی و یک میهمانی» نوشته نغمه ثمینی در سی و دومین جشنواره بین‌المللی تئاترفجر حضور داشت درباره اجرای عمومی این اثر اظهار داشت: با توجه به اجرا در بخش چشم‌انداز جشنواره تئاتر فجر و طبق آیین‌نامه امکان اجرای عمومی این اثر نیز فراهم است، اما فعلا قصد دارم بر اجرای نمایش «هم هوایی» تمرکز کنم و سپس در این رابطه تصمیم خواهم گرفت. اما آنچه مشخص است نمایش «سه جلسه تراپی و یک میهمانی» سال 93 روی صحنه می‌رود.

ستاره اسکندری، الهام کردا و سارا بهرامی در این نمایش ایفای نقش می‌کنند.

از دیگر عوامل این اثر می‌توان به، مهین صدری (نویسنده)، افسانه ماهیان (کارگردان)، منوچهر شجاع (طراح صحنه و لباس)، محمدرضا جدیدی (آهنگساز)، امیر اسمی (طراح پوستر)، پریسا گودرزی، هومن خدادوست، محمدرضا انتظامی (گروه کارگردانی) اشاره کرد.

نمایش «هم هوایی» از ۲۰ فروردین ۹۳ هر شب به جز شنبه‌ها ساعت ۲۰ روی صحنه می‌رود و علاقه‌مندان می‌توانند برای تهیه و رزرو بلیت‌ این اثر به سایت اینترنتی www.tiwall.com همچنین نشانی www.theaterticket.ir مراجعه کنند.