نمایش «آنتراکت بی آنتراکت» به کارگردانی پریسا مقتدی و بازی بازیگرانی چون آشا محرابی و جواد رضویان اولین اثر نمایشی است که حضورش در مجموعه تئاتر شهر در سال جدید و بعد از تعطیلات نوروز قطعی شده است.

پایگاه خبری تئاتر: با اضافه شدن جواد رضویان به نمایش «آنتراکت بی‌آنتراکت» گروه بازیگران این اثر نمایشی تکمیل شد. این نمایش به کارگردانی پریسا مقتدی قرار است بعد از تعطیلات نوروز در سالن سایه مجموعه تئاتر شهر به صحنه برود بنابراین این اثر نمایشی اولین کاری است که اجرای آن در سال 93 در تئاترشهر مشخص شده است.

جواد رضویان که پیش از این در تئاترهای کودک به ایفای نقش پرداخته با حضور در این نمایش اولین تجربه خود را در زمینه تئاتر حرفه ای بزرگسال از سر می گذراند. هنرمندانی چون آشا محرابی، سینا رازانی و بهرام سروری‌نژاد در این نمایش به ایفای نقش می پردازند.

«آنتراکت بی‌آنتراکت» براساس نمایشنامه «تئاتر بی‌حیوان» نوشته ژان میشل ریب با دراماتورژی و بازنویسی سجاد افشاریان به صحنه می‌رود. این نمایش مدرن 5 اپیزود دارد که هرکدام به روابط و زندگی انسان‌های امروزی می‌پردازد.

ژان میشل ریب در مجموعه نمایشنامه‌های کوتاهش با عنوان «تئاتر بی‌حیوان» که در سال 2001 به رشته تحریر درآمده است جایزه بهترین نمایشنامه کمدی، بهترین نمایشنامه‌نویس و تندیس ویژه تئاتر فرهنگستان فرانسه را در سال 2002 از آن خود کرده است.

دیگر عوامل اجرایی این نمایش در ایران عبارتند از آهنگسازان‌، محسن میرزایی‌ و کوروش سروش‌، طراح صحنه: بابک کچه‌چیان‌، طراح لباس‌: شبنم روزبهانه‌، مدیر تولید: محمد قدس‌، دستیار کارگردان‌: ایمان یزدی‌، عکس: امیر خدامی‌، طراح پوستر و بروشور: امیر رجبی.