هاجرپورسینا نمایش «جلد کهنه شناسنامه‌ام درد می‌کند» را به جشنواره تئاتر استان خواهد برد و نمایش «از این به بعد آقا شیره را لافکادیا صدا بزنید» را برای اجرا عمومی آماده می‌کند.

 پایگاه خبری تئاتر: هاجر پورسینا در گفت‌ و گو با تئاتر ضمن اعلام این که با نمایش «جلد کهنه شناسنامه‌ام درد می‌کند» به جشنواره تئاتر استان خواهد آمد، گفت: «تمرینات این نمایش را در پلاتوی شخصی ادامه می‌دهیم تا برای بازبینی آماده شویم. بازیگران این نمایش نرگس صابری، غلامرضا هاشمی فرد، زهره صالحی ، الناز بختیار و ابوافضل صابری هستند و موسیقی نمایش بر عهده علی قیومی است».

به گفته کارگردان نمایش «مبارک هوایی می شود»، داستان نمایش درباره پیرزنی است که با بیماری اسکیزوفرنی دست و پنجه نرم می‌کند و به این خاطر هرروز خودش را جوان تر فرض می کند.

پورسینا در گلایه از مسئولین تئاتر اصفهان گفت: «یکسال پیش نمایش «از این به بعد آقا شیره را لافکادیا صدا بزنید» را در اداره ارشاد مورد بازبینی قرار گرفت اما هیچ کدام از سالن‌ها با ما همکاری نکردند و شرایط اجرا مهیا نشد. امسال مجدداً تصمیم به اجرای این نمایش گرفتیم و با مجتمع فرهنگی فرشچیان برای 10 شب اجرا، قرارداد بستیم. اما قرارداد را فسخ کردند و گفتند بیش از سه شب نمی‌توانید اجرا کنید».

به گفته پورسینا نمایش «از این به بعد...» سال گذشته مورد بازبینی قرار گرفته بود اما امسال مسئولان بازبینی اداره ارشاد اعلام کردند که کار باید مجدداً مورد بازبینی قرار بگیرد. او اضافه کرد: «امسال به ما گفتند کار شما را فراموش کردیم و باید مجددا بازبینی صورت بگیرد و پس از بازبینی قسمت سیرک و اکروبات کار ما را حذف کردند و این به کل کار ضربه خواهد زد».

او ضمن گلایه از مجتمع فرشچیان گفت: «150 شب اجرا در سال برای فرشچیان در نظر گرفت‌اند. ایا ما عضو جامعه تئاتر اصفهان نیستیم که 10 شب اجرا به کار ما اختصاص بدهند. من از هیت بازبینی که پیشکسوت تئاتر و پدران تئاتر این شهر محسوب می‌شوند درخواست دارم زحمات همه گروه‌ها را در نظر بگیرند».

هاجر پورسینا در آخر، اظهار امیدواری کرد طی جلسه‌ای که چند روز آینده با هیئت بازبینی انجام خواهد شد، همکاری‌هایی صورت بگیرد و مشکلات پیش آمده حل شوند.