نمایش ˝سقراط˝ نوشته و كار حمیدرضا نعیمی که توانست عنوان پروفروش‌ترین نمایش سال 1392 را كسب كند، از روز 7 فروردین 93 دوباره در تالار وحدت روی صحنه می‌رود.

پایگاه خبری تئاتر:  "بهار را دوست دارم ؛ چرا که بهار ردی از جای پای خداست و من که خدا را عاشقم، او را سوگند می‌دهم به مقام آدمی تا سال جدید بر احوال همه ایرانیان به خجستگی محول گردد. بهار 1393 را بیشتر دوست دارم؛ چرا که 7 فروردین شروع دوباره‌ی اجرای نمایش "سقراط" است در تالار وحدت.

نمایش "سقراط" پس از استقبال کم‌نظیر تماشاگران تهرانی، غیرتهرانی و نیز تماشاگران خارجی و تأیید اساتید و بزرگان تئاتر و سینما و نیز بنا بر درخواست جمع کثیری از نویسندگان،‌ مترجمان، محققان و اساتید دانشگاهی،‌از وزارت ارشاد مبنی بر اجرای دوباره این اثر، این بار با تغییراتی دراجرا، نورٰ طراحی حرکات ومیزانسن کلی نمایشی کاملتر و جذاب‌تر به روی صحنه خواهدرفت. نمایشنامه "سقراط" به صورت کتاب توسط انتشارات ارزنده ایرانی فرهنگسرای میردشتی و نیز موسیقی اثر به صورت لوح فشرده برای نخستین بار در ایران عرضه می‌گردد و این اتفاق تازه‌ای برای تئاتر ایران و نمایش ماست. به امید دیدار شما در تالار وحدت . حمیدرضا نعیمی"

گفتنی است، نمایش "سقراط"‌ با بازی فرهاد آئیش، لادن مستوفی، بهناز نازی، نقی سیف‌جمالی، ایوب آقاخانی، یعقوب صباحی، كتانه افشاری‌نژاد، سیاوش چراغی پور، بهار نوحیان،‌رضا جهانی، بهمن عباسپور،‌پرهام دلدار، بهنام شرفی، مجید نوروزی و ... روی صحنه خواهدرفت.