سعید خانی مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» از پخش «متری شیش و نیم» توسط این شرکت برای اکران نوروزی خبر داد.

پایگاه خبری تئاتر: سعید خانی مدیر شرکت پخش «خانه فیلم» درباره فعالیت‌های این شرکت پخش گفت: برای اکران نوروز ۹۸، درخواست اکران برای ۲ اثر سینمایی «متری شیش و نیم» به کارگردانی سعید روستایی و «ایده اصلی» به کارگردانی آزیتا موگویی را داده ایم.

وی با اشاره به اینکه هر شرکت پخش می‌تواند ۲ پیشنهاد برای اکران نوروز داشته باشد، بیان کرد: البته با توجه به اینکه «متری شیش و نیم» سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را گرفته است، امکان اکران این فیلم در نوروز ۹۸ بیشتر است.

این تهیه کننده درباره احتمال افزایش سرگروه‌های سینمایی توضیح داد: بعید می‌دانم امسال با افزایش سرگروه سینمایی مواجه باشیم، در حال حاضر ۷ سرگروه سینمایی وجود دارد که بی شک سینمای ایران ظرفیت افزایش سرگروه سینمایی را ندارد.

وی تاکید کرد: البته باید دید برای سال ۹۸ کدام سرگروه‌ها تغییر می‌کند، تا برنامه ریزی دقیق تری برای اکران داشته باشیم. البته با توجه به استقبال مخاطبان از «متری شیش و نیم» در سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر، بی‌شک این فیلم نیز در گیشه مورد توجه قرار می‌گیرد.

خانی در پایان گفت: پروانه ساخت فیلم سینمایی «دوزیست» به کارگردانی برزو نیک نژاد را دریافت کرده ایم که به زودی پیش تولید آن را آغاز می‌کنم.